Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Cinema 4D Ultimate
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Основни концепции в Cinema 4D
													
												
																												2. Моделиране
													
												- 1. Полигонови обекти и Phong shading
 - 2. Инструменти за селекция – Live selection, Loop - I ЧАСТ
 - 3. Инструменти за селекция – Soft selection - II ЧАСТ
 - 4. Extrude Tool и Extrude inner
 - 5. Рязане на полигони с Knife Tool
 - 6. Bridge tool
 - 7. Гладки форми чрез Subdivision surface
 - 8. Добавяне на weight към Subdivision surface
 - 9. Сплайни – Bezier spline tool
 - 10. Допълнителни инструменти при работа със сплайни – Champfer, Mirror,Outline tool
 - 11. Spline mask
 - 12. Lathe генератор
 - 13. 3D лого чрез вектори от Illustrator
 - 14. Sweep генератор
 - 15. Loft генератор
 - 16. Boole генератор
 - 17. Bevel tool
 - 18. Завършване на бутилката
 - 19. Завършване на дъното
 
																												3. Анимация и деформъри
													
												- 1. 12-те принципа на анимацията
 - 2. F – Curve
 - 3. Подскачащо топче
 - 4. Подскачащо топче 2 част
 - 5. Gimble lock
 - 6. Driven keys
 - 7. Expresso
 - 8. Rigging – FK или IK
 - 9. Rigging robot spider
 - 10. Проверка на риг
 - 11. Анимация на походка чрез C motion
 - 12. Анимация на походка чрез C motion 2 част
 - 13. Анимиране чрез тагове и деформъри
 
																												4. Реалистични изображения - Светлина и Render engine
													
												
																												5. Реалистични изображения - Текстуриране
													
												- 1. Основи на материалите
 - 2. Reflectance
 - 3. Refraction
 - 4. Fresnel ефект
 - 5. Наместване на текстури
 - 6. Transparency tab - стъкло
 - 7. Течности
 - 8. Bump map
 - 9. Normal и Displacement
 - 10. Драскотини чрез Layers
 - 11. Anisotropic
 - 12. Sub-surface scattering
 - 13. UVW mapping в Bodypaint - част 1
 - 14. UVW mapping в Bodypaint - част 2
 
																												6. Реалистични изображения - Камера
													
												
																												7. Студийно осветление
													
												- 1. Global Illumination – Primary method
 - 2. GI Area light
 - 3. Irradiance cache
 - 4. Secondary method
 - 5. Light mapping
 - 6. Light mapping – Prefilter и Interpolation method
 - 7. Radiosity maps
 - 8. Studio backdrop
 - 9. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс I част
 - 10. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс II част
 - 11. Caustics
 - 12. Текстуриране и осветление на автомобил I част
 - 13. Текстуриране и осветление на автомобил II част
 - 14. Текстуриране и осветление на автомобил III част
 
																												8. Реалистични изображения - Интериор и екстериор
													
												
																												9. Комплексни анимации с Mograph
													
												- 1. Интродукция към Mograph
 - 2. Cloner Object
 - 3. MoGraph Effectors
 - 4. Inheritance Effector - Част I
 - 5. Inheritance Effector - Част II
 - 6. Селектиране на клонъри с MoGraph Selection
 - 7. Aнимиране на текст или лого с MoText
 - 8. Моделиране чрез Cloner Object и деформъри
 - 9. Разлика между Matrix и Cloner Object
 - 10. Генериране на сплайн чрез Tracer
 - 11. Комбиниране на Tracer с Matrix
 - 12. Volume Effector
 - 13. Движение по музика чрез Sound Effector - Част I
 - 14. Движение по музика чрез Sound Effector - Част II
 
																												10. Симулация на твърди и меки тела с Dynamics
													
												- 1. Динамика на тела
 - 2. Inherit Tag
 - 3. Collision Shape и Initial
 - 4. Bounce, Friction и Collision Noise
 - 5. Particles Emmiter
 - 6. Particles Effectors
 - 7. Мехурчета и лед с Dynamics - Част I
 - 8. Мехурчета и лед с Dynamics - Част II
 - 9. Steps per Frame
 - 10. Динамика на меки тела - Част I
 - 11. Динамика на меки тела - Част II
 - 12. Softbody комплексни форми - Част I
 - 13. Softbody комплексни форми - Част II
 - 14. Счупване на обект чрез Thrausi и Fracture Object
 
																												11. Работа с други полезни генератори - Cloth и Hair
													
												- 1. Динамика на платове – Cloth
 - 2. Динамика на платове – Cloth част II
 - 3. Cloth belt
 - 4. Dress-O-matic
 - 5. Създаване на дреха за персонаж
 - 6. Разкъсване на плат чрез Tear
 - 7. Архитектурна трева
 - 8. Архитектурна трева част II
 - 9. Създаване на коса чрез Hair
 - 10. Guides
 - 11. Hairs
 - 12. Hair dynamics
 - 13. Hair material
 - 14. Стилизиране на коса
 - 15. Стилизиране на коса част II
 - 16. Други методи за използване на Hair
 
																												12. Бонус модул - Полезни инструменти, генератори и трикове в Cinema 4D
													
												Сплайни – Bezier spline tool
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук