Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Cinema 4D Ultimate
1. Основни концепции в Cinema 4D
2. Моделиране
- 1. Полигонови обекти и Phong shading
- 2. Инструменти за селекция – Live selection, Loop - I ЧАСТ
- 3. Инструменти за селекция – Soft selection - II ЧАСТ
- 4. Extrude Tool и Extrude inner
- 5. Рязане на полигони с Knife Tool
- 6. Bridge tool
- 7. Гладки форми чрез Subdivision surface
- 8. Добавяне на weight към Subdivision surface
- 9. Сплайни – Bezier spline tool
- 10. Допълнителни инструменти при работа със сплайни – Champfer, Mirror,Outline tool
- 11. Spline mask
- 12. Lathe генератор
- 13. 3D лого чрез вектори от Illustrator
- 14. Sweep генератор
- 15. Loft генератор
- 16. Boole генератор
- 17. Bevel tool
- 18. Завършване на бутилката
- 19. Завършване на дъното
3. Анимация и деформъри
- 1. 12-те принципа на анимацията
- 2. F – Curve
- 3. Подскачащо топче
- 4. Подскачащо топче 2 част
- 5. Gimble lock
- 6. Driven keys
- 7. Expresso
- 8. Rigging – FK или IK
- 9. Rigging robot spider
- 10. Проверка на риг
- 11. Анимация на походка чрез C motion
- 12. Анимация на походка чрез C motion 2 част
- 13. Анимиране чрез тагове и деформъри
4. Реалистични изображения - Светлина и Render engine
5. Реалистични изображения - Текстуриране
- 1. Основи на материалите
- 2. Reflectance
- 3. Refraction
- 4. Fresnel ефект
- 5. Наместване на текстури
- 6. Transparency tab - стъкло
- 7. Течности
- 8. Bump map
- 9. Normal и Displacement
- 10. Драскотини чрез Layers
- 11. Anisotropic
- 12. Sub-surface scattering
- 13. UVW mapping в Bodypaint - част 1
- 14. UVW mapping в Bodypaint - част 2
6. Реалистични изображения - Камера
7. Студийно осветление
- 1. Global Illumination – Primary method
- 2. GI Area light
- 3. Irradiance cache
- 4. Secondary method
- 5. Light mapping
- 6. Light mapping – Prefilter и Interpolation method
- 7. Radiosity maps
- 8. Studio backdrop
- 9. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс I част
- 10. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс II част
- 11. Caustics
- 12. Текстуриране и осветление на автомобил I част
- 13. Текстуриране и осветление на автомобил II част
- 14. Текстуриране и осветление на автомобил III част
8. Реалистични изображения - Интериор и екстериор
9. Комплексни анимации с Mograph
- 1. Интродукция към Mograph
- 2. Cloner Object
- 3. MoGraph Effectors
- 4. Inheritance Effector - Част I
- 5. Inheritance Effector - Част II
- 6. Селектиране на клонъри с MoGraph Selection
- 7. Aнимиране на текст или лого с MoText
- 8. Моделиране чрез Cloner Object и деформъри
- 9. Разлика между Matrix и Cloner Object
- 10. Генериране на сплайн чрез Tracer
- 11. Комбиниране на Tracer с Matrix
- 12. Volume Effector
- 13. Движение по музика чрез Sound Effector - Част I
- 14. Движение по музика чрез Sound Effector - Част II
10. Симулация на твърди и меки тела с Dynamics
- 1. Динамика на тела
- 2. Inherit Tag
- 3. Collision Shape и Initial
- 4. Bounce, Friction и Collision Noise
- 5. Particles Emmiter
- 6. Particles Effectors
- 7. Мехурчета и лед с Dynamics - Част I
- 8. Мехурчета и лед с Dynamics - Част II
- 9. Steps per Frame
- 10. Динамика на меки тела - Част I
- 11. Динамика на меки тела - Част II
- 12. Softbody комплексни форми - Част I
- 13. Softbody комплексни форми - Част II
- 14. Счупване на обект чрез Thrausi и Fracture Object
11. Работа с други полезни генератори - Cloth и Hair
- 1. Динамика на платове – Cloth
- 2. Динамика на платове – Cloth част II
- 3. Cloth belt
- 4. Dress-O-matic
- 5. Създаване на дреха за персонаж
- 6. Разкъсване на плат чрез Tear
- 7. Архитектурна трева
- 8. Архитектурна трева част II
- 9. Създаване на коса чрез Hair
- 10. Guides
- 11. Hairs
- 12. Hair dynamics
- 13. Hair material
- 14. Стилизиране на коса
- 15. Стилизиране на коса част II
- 16. Други методи за използване на Hair
12. Бонус модул - Полезни инструменти, генератори и трикове в Cinema 4D
Сплайни – Bezier spline tool
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори