Текстуриране и осветление на автомобил II част

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Назад Алтернативен видео плеър
¿ Напред
Изображението е доста тъмно и ми се иска да го изсветля.
Нека добавим запълващо осветление от тази страна.
Ще издърпам назад изгледа.
Добавям още един "softbox" и копирам горния.
Искам да увелича тези "softbox".
Ще увелича и този.
Увеличаваме и този, за да имаме по-добри отражения.
Ще преместя малко и този.
Махам сянката му.
Намалям интензитета му.
Например на 80, за да има запълващо осветление.
Ще добавя огледален под, тъй като в момента той е черен.
За целта ще направя един нов "plane" с по-голям размер.
Завъртам го.
Издърпвам го напред.
Освен това под "softbox", ще взема "spline" и точките му.
Нека да преместим тези две точки по-надолу.
Ще потъне малко.
Нека да изтеглим "plane" напред малко.
Ще направим нов материал на "plane".
Включвам само "reflectance" - "beckmann".
Намалям "reflection strength" на малко повече от половината.
Увеличавам размазването, за да е по-размазано изображението.
Правим нов рендер.
Преди това ще сложа материала - към "plane".
Виждам, че колата не допира земята.
Малко ще издърпам надолу, за да опрат гумите до земята.
Нека да дръпнем колата надолу.
Вземам "null object".
Поглеждам през другите монитори.
Тук издърпвам съвсем леко надолу.
Мисля, че вече опира земята, но може още малко да я дръпна.
Преди всичко, нека направим материал за гумите.
Ще направя нов материал.
Кръщавам го "wheel".
В "reflectance channel" ще добавя "beckmann".
Увеличавам "roughness" и ще намаля "reflection strenght", така че да притъмня материала.
Например на 3.
Добавям го към гумите.
Освен това, ще направим стъкло за фаровете.
Дублирам това стъкло - кръщавам го "lights".
Намалям "refraction" на 1.
44 ,
за да се различава съвсем леко от другото.
Ще го притъмня - "brightness" - 80%.
"Reflection strenght" - 80%.
Добавяме го към "lights".
Пускам да се смята.
Нещата изглеждат много по-добре.
Единствено - тази сива част - няма материал.
Ще трябва да ѝ добавим по-тъмен подкалник.
Като изключим това, колата започна да добива вид.
Нека да направим този материал.
Използвам този черния материал.
Ще го добавя на "grey color".
Пускам да се рендерира.
Тези части изглеждат много по-добре.