Безплатно! 21-дневно предизвикателство за изграждане на навици 2025 г. Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Cinema 4D Ultimate
1. Основни концепции в Cinema 4D
2. Моделиране
- 1. Полигонови обекти и Phong shading
- 2. Инструменти за селекция – Live selection, Loop - I ЧАСТ
- 3. Инструменти за селекция – Soft selection - II ЧАСТ
- 4. Extrude Tool и Extrude inner
- 5. Рязане на полигони с Knife Tool
- 6. Bridge tool
- 7. Гладки форми чрез Subdivision surface
- 8. Добавяне на weight към Subdivision surface
- 9. Сплайни – Bezier spline tool
- 10. Допълнителни инструменти при работа със сплайни – Champfer, Mirror,Outline tool
- 11. Spline mask
- 12. Lathe генератор
- 13. 3D лого чрез вектори от Illustrator
- 14. Sweep генератор
- 15. Loft генератор
- 16. Boole генератор
- 17. Bevel tool
- 18. Завършване на бутилката
- 19. Завършване на дъното
3. Анимация и деформъри
- 1. 12-те принципа на анимацията
- 2. F – Curve
- 3. Подскачащо топче
- 4. Подскачащо топче 2 част
- 5. Gimble lock
- 6. Driven keys
- 7. Expresso
- 8. Rigging – FK или IK
- 9. Rigging robot spider
- 10. Проверка на риг
- 11. Анимация на походка чрез C motion
- 12. Анимация на походка чрез C motion 2 част
- 13. Анимиране чрез тагове и деформъри
4. Реалистични изображения - Светлина и Render engine
5. Реалистични изображения - Текстуриране
- 1. Основи на материалите
- 2. Reflectance
- 3. Refraction
- 4. Fresnel ефект
- 5. Наместване на текстури
- 6. Transparency tab - стъкло
- 7. Течности
- 8. Bump map
- 9. Normal и Displacement
- 10. Драскотини чрез Layers
- 11. Anisotropic
- 12. Sub-surface scattering
- 13. UVW mapping в Bodypaint - част 1
- 14. UVW mapping в Bodypaint - част 2
6. Реалистични изображения - Камера
7. Студийно осветление
- 1. Global Illumination – Primary method
- 2. GI Area light
- 3. Irradiance cache
- 4. Secondary method
- 5. Light mapping
- 6. Light mapping – Prefilter и Interpolation method
- 7. Radiosity maps
- 8. Studio backdrop
- 9. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс I част
- 10. Създаване на компоненти за студио – Софтбокс II част
- 11. Caustics
- 12. Текстуриране и осветление на автомобил I част
- 13. Текстуриране и осветление на автомобил II част
- 14. Текстуриране и осветление на автомобил III част
8. Реалистични изображения - Интериор и екстериор
9. Комплексни анимации с Mograph
- 1. Интродукция към Mograph
- 2. Cloner Object
- 3. MoGraph Effectors
- 4. Inheritance Effector - Част I
- 5. Inheritance Effector - Част II
- 6. Селектиране на клонъри с MoGraph Selection
- 7. Aнимиране на текст или лого с MoText
- 8. Моделиране чрез Cloner Object и деформъри
- 9. Разлика между Matrix и Cloner Object
- 10. Генериране на сплайн чрез Tracer
- 11. Комбиниране на Tracer с Matrix
- 12. Volume Effector
- 13. Движение по музика чрез Sound Effector - Част I
- 14. Движение по музика чрез Sound Effector - Част II
10. Симулация на твърди и меки тела с Dynamics
- 1. Динамика на тела
- 2. Inherit Tag
- 3. Collision Shape и Initial
- 4. Bounce, Friction и Collision Noise
- 5. Particles Emmiter
- 6. Particles Effectors
- 7. Мехурчета и лед с Dynamics - Част I
- 8. Мехурчета и лед с Dynamics - Част II
- 9. Steps per Frame
- 10. Динамика на меки тела - Част I
- 11. Динамика на меки тела - Част II
- 12. Softbody комплексни форми - Част I
- 13. Softbody комплексни форми - Част II
- 14. Счупване на обект чрез Thrausi и Fracture Object
11. Работа с други полезни генератори - Cloth и Hair
- 1. Динамика на платове – Cloth
- 2. Динамика на платове – Cloth част II
- 3. Cloth belt
- 4. Dress-O-matic
- 5. Създаване на дреха за персонаж
- 6. Разкъсване на плат чрез Tear
- 7. Архитектурна трева
- 8. Архитектурна трева част II
- 9. Създаване на коса чрез Hair
- 10. Guides
- 11. Hairs
- 12. Hair dynamics
- 13. Hair material
- 14. Стилизиране на коса
- 15. Стилизиране на коса част II
- 16. Други методи за използване на Hair
12. Бонус модул - Полезни инструменти, генератори и трикове в Cinema 4D
Въведение към онлайн обучението в Аула
Стъпки преди да започнете обучението
1. Ако изпитвате някакви технически трудности, използвайте безплатния броузър Chrome
2. Направете следните настройки, за да получавате важни имейли от нас. Вижте настройките тук.
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук