Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Общо въведение и тайните на 3ds MAX интерфейса
													
												- 1. Запознаване с елементите на интерфейса
 - 2. Работа с вюпорти (viewports)
 - 3. Навигационни контроли
 - 4. Вюпорти – допълнение
 - 5. Конструктивна мрежа (grid)
 - 6. Работа с файлове – New, Reset, Open
 - 7. Работа с файлове – Save, Save as
 - 8. Работа с файлове – Import, Export
 - 9. Персонализиране на работната среда – Interface
 - 10. Персонализиране на работната среда – „бързи клавиши“ и клавишни комбинации
 - 11. Персонализиране на работната среда – мерни единици
 
																												2. Техники при работа със стандартни геометрични обекти
													
												- 1. Общ принцип на създаването на стандартни примитиви (standard primitives - basics)
 - 2. Създаване на стандартни примитиви (standard primitives)
 - 3. Допълнителни геометрични обекти (extended primitives)
 - 4. Вградени архитектурни обекти и растителност (AEC and foliage objects)
 - 5. Допълнителни вградени архитектурни обекти (Walls_and_Doors)
 - 6. Маркиране и местене на обекти (select and move)
 - 7. Преместване на точно разстояние
 - 8. Завъртане и скалиране на обекти (rotate and scale)
 - 9. Специфични точки за „захващане“ - 2D и 2,5D (snap points)
 - 10. Специфични точки за „захващане“ на обекти при преместване (snap points)
 - 11. Специфични точки за „захващане“ на обекти при завъртане и скалиране (angle snap points)
 - 12. Подравняване (align tool)
 - 13. Копиране и клониране на обекти
 - 14. Трансформационно Gizmo
 - 15. Изолиране, скриване и „замразяване“ на обекти
 - 16. Огледални образи
 - 17. Групиране
 - 18. Начини за точно измерване в 3Ds Max
 - 19. Populate
 
																												3. Методи за бързо 3D моделиране
													
												- 1. Създаване и използване на 2D обекти
 - 2. „Инструменти“ за работа с 2D обекти
 - 3. Основи на полигонното моделирането – подобекти и методи за селектиране
 - 4. „Инструменти“ за работа с подобекти (3D)
 - 5. Заобляне
 - 6. Сложни/съставни обекти (proboolean compound objects)
 - 7. Сложни/съставни обекти (loft compound objects)
 - 8. Алтернативни методи за моделиране – Patches
 - 9. Алтернативни методи за моделиране – NURBS
 - 10. Упражнение – Chess board
 - 11. Упражнение – Chess clock
 
																												4. Бързо създаване на сложни форми чрез модификатори
													
												
																												5. Избор на подходящи материали и текстури
													
												- 1. Материали – от къде да започнем?
 - 2. Запознаване с материалният редактор
 - 3. Прилагане на материали
 - 4. Работният процес и материалите
 - 5. Избор на render engine
 - 6. Основна тестова сцена
 - 7. Стандартни материали за Mental ray – хомогенни материали (Chess Board)
 - 8. Упражнение – хомогенни материали за шахматната дъска
 - 9. „Real-world map size“ и нехомогенни материали (Chess Board)
 - 10. Упражнение – нехомогенни материали за шахматната дъска
 - 11. Създаване на нови материали - Arch & Design (Diffuse)
 - 12. Arch & Design (Reflection and Refraction)
 - 13. Arch & Design (Bump and Displace)
 - 14. Unwrap UVW
 - 15. Arch & Design (Cutout)
 
																												6. Как да постигнем реалистично осветление
													
												- 1. Видове светлини
 - 2. Стандартни светлини - Omni
 - 3. Стандартни светлини – Spot light
 - 4. Стандартни светлини – Direct light
 - 5. Осветление базирано на 2D изображение
 - 6. Дневна система – Daylight system
 - 7. Скайлайт портали – Skylight portals
 - 8. Трансформиране на стандартни светлини в светлини за Mental ray
 - 9. Изключване на конкретни обекти от осветлението
 
																												7. Подходящо позициониране на камери. Видове камери
													
												
																												8. Настройки за реалистично рендериране и постпродукция
													
												- 1. Процеса на рендериране
 - 2. Параметри на рендеринга
 - 3. Основен прозорец на рендеринга – Rendered frame window
 - 4. Общо (глобално) осветяване. Global Illumination
 - 5. Събиране на обща информация за рендерирането – Final Gather
 - 6. Ефекти на светлината при прозрачните материали – Caustic light
 - 7. Превю на рендеринга – ActiveShade
 - 8. Рендериране на елементи – Render Elements
 - 9. Завършващи корекции в Photoshop – Basic Postproduction
 - 10. Итеративен метод за рендериране
 - 11. Итерация 3 - Корекция на модела и нов рендер
 
																												9. Новите инструменти от практиката 3ds Max 2015 
													
												- 1. Въведение
 - 2. Системни изисквания и Demo версия
 - 3. Обновления (Updates / ServicePacks)
 - 4. Сравнение на версиите (all new features)
 - 5. Въвеждащ екран и помощ (Welcome screen и Help)
 - 6. Допълнителен изглед на менютата (Enhanced Menus)
 - 7. Допълнителен прозорец с елементите от сцената (Scene Explorer)
 - 8. Модификатор за заобляне - Quad Chamfer
 - 9. Инструмент за лесно и бързо подравняване на обекти (Placement Tool)
 - 10. Обекти от „точки” (Point Cloud and Viewport Performance)
 - 11. Рендериране в реално време (Active Shade)
 - 12. Подобрение на работният процес с готови, анимирани персонажи (Populate Enhancement)
 - 13. Модификатори CreaseSet and OpenSubdiv
 - 14. Малки подобрения, изисквани от потребителите (SURF Updates)
 
																												10. Новите инструменти от практиката 3ds Max 2016 
													
												- 1. Обединяване на 3ds Max и 3ds Max Design
 - 2. Първоначални стартиращи сцени в Мах (Start-up Templates)
 - 3. Персонализиране на стартиращите сцени (Custom Templates)
 - 4. Подобрения в инструмента Mirror
 - 5. Реална физическа камера
 - 6. Нов визуален език за програмиране с нодове – MCG (Max Creation Graph)
 - 7. Създаване на модификатор за клониране с MCG
 - 8. Готови за използване инструменти от MCG
 
																												11. Новите инструменти от практиката 3ds Max 2017 
													
												- 1. Интерфейс и вюпорти в новият Max 2017
 - 2. Creative Market
 - 3. Новости в булевите операции (Booleans)
 - 4. Допълнения към модификатора Bevel Profile
 - 5. Нови инструменти за работа с текст - TextPlus
 - 6. Нови карти в материалите - TextMap
 - 7. Векторни форми, използвани като текстури - ShapeMap
 - 8. Физически материали
 - 9. ART рендер енджин / ART Physical Sun and Sky
 
Допълнителни вградени архитектурни обекти (Walls_and_Doors)
				Курсове
				
					3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX				
				
					Седмица 2 - Техники при работа със стандартни геометрични обекти				
			
	
			
			
			
			
						
		
			
                                                                            
                               
                                                            
            -
                100лв. за ЧЕРЕН ПЕТЪК:  
            
            
                Вземи курс "3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX" за              
             
                249 лв.            
            
                149 лв.             
            ВИЖ ТУК
                
    
        Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук