Здравейте, искам да създам точно определен цвят, който да приложа като материал. Например : Как да създам RAL 9007
Здравей,
Благодаря за изображението и пояснителният отговор
Може да пробваш и това. На адрес http://www.e-paint.co.uk/RAL_colourchart.asp има различни мостри от системата на RAL. Като си избереш даден цвят който те интересува излизат всички негови характеристики по които можеш да си го създадеш като карта във Фотошоп или направо в макса. За шопа мисля че е най-лесно да копираш HEX кода, а за макса да използваш S RGB кодовете Предполагам че това е цвета който търсиш ... http://www.e-paint.co.uk/Lab_values.asp
Доста пояснителен и пълен отговор , браво Жоро и адмирации за сайта.
Здравейте, бихте ли ми казали кой е най бързият начин да сменим материала, ако този материал е приложен върху много обекти? Например имаме 15 книги в библиотеката и те са кафяви, а аз искам да станат сини. Правя си син материал с ново име върху нов слот и после може ли автоматично да се смени отнякъде, или трябва да селектирам една по една книгите и да им приложа новия материал?
Здравей, Може би най-лесния начин според мене е не да се прави нов цвят или текстура, а да се промени съществуващата. Т.е. ти вече си задала някакъв цвят който е приложен веднъж на няколко обекта а ще трябва само да го промениш част от неговите свойства. Промени му неговия цвят или текстура и готово. Обектите в сцената ще се обновят сами. Ако искаш да запазиш кафявия цвят в материалния редактор, и искаш да добавиш и син цвят, правиш си нов материал с ново име върху нов слот, селектираш всички обекти (книги) наведнъж и добавяш материала. Той ще се добави върху всички обекти.
Как да направя количките, които са на примера. те стандартен обект ли са? Благодаря. :-)
Здравей, количките в примера на са стандартни обекти, направени са от обикновен бокс, с който да се придобие основната форма и след това са добавени отделни елементи и детайли, като в основният модел са добавени и допълнителните ръбове, с което е подготвен модела за заобляне с модификатор. За жалост стъпките са доста и няма как да се опишат тук подробно, но логиката е такава (поне аз така мисля :) ) - първо правиш общият вид и форма на обекта и после намираш начин да добавиш дребните неща... в повечето случай това работи :)
Здравейте, не мога да разбера защо получавам този прозорец и warning след пускане на рендера?
Здравей, самият прозорец с предупрежденията ако искаш може да се изключи от настройките на рендера =>
а самата причина да излиза това предупреждение е изписана на зеления фон - имаш материал, който се казва Material #81, който не е v-ray-ски и вероятно мерните единици в сцената не са нагласени или си импортнала обекти с погрешен мащаб.
Как да разделя обекти импортирани от Autocad в 3ds Max? Т.е. обектите са чертани в един слой в Autocad, напр. корпуси на шкафове. След като импортирам файла в Мах, те стоят като един ообект. Като им приложа материал, той ще се разпредели за всичките обекти, напр. дървесен декор ще се разтегли за всичките обекти и няма да бъде реалистично. Как да постъпя в случая, така че тези корпуси да са си отделни обекти?
Още като импортвате обекта в 3ds max може да посочете по какъв начин да се вмъкне в сцената. Като един обект ( One Oblekt), разделен по слой ( Layer) разделен по цвят (Color във аутокад), всеки обект по отделно (Entiti) и други опции. Предполагам че сте задали да е като един обект, и затова не се получава желания резултат. Пробвайте с Entity и всичко ще е наред.
Много Ви благодаря! :)