Здравей,
Защо когато зададох модификатора Surface, равнина не се получа, а и линията се скри?
Здравей,
Не само от този урок, до сега от нито един урок. Защо? Работя на 3ds Max Design 2012.
Говорите за Архива ли? Благодаря много!
Например как е по-добре да се прави стена - от Box, Line или AEC Extended - Wall?
Благодаря за отговора!
А аз искам да знам как да си импорта jpg в Макса :)
Добре, благодаря :)
Здравей,
Здравей,
Много благодаря за отговора. Всичко стана, както трябва. Установих, че ако приложа Connect за долните и горните двойки крайни ръба, за да получа две хоризонтални линии, също се получава затворената повърхнина след като задам Cap след това.
Защо, когато вмъкна обект създаден предварително в Adobe Ilustartor, и създавам повърхност чрез модификарора Surface, част от обекта изчезва, същото се получава и като го Convert to Editable Poly
Намерих решение - вмъквам обект съставен от няколко части /линии/, след което от менюто Modify - Editable Spline - избирам Vertex, след това маркирам всички точки от обекта и от под меню Geometry задавам Weld и обекта може да се конвертира в Editable Poly.
Когато правиш обект в Adobe Illustrator, запиши го задължително на версия на Illustrator 8! Иначе няма да можеш да го импортнеш в МАХ. Ако дори в това положение на нещата пак имаш проблеми, ще трябва да направиш това, което си писала в отговора си с командата Weld. Друго, което можеш да опиташ, това са настройките на линиите: Interpolation. Ако променаш стойностите на Steps, ще видиш, че обекта ти ще се появи на екрана. Аз използвам модификатора Shell за такива повърхности.
Здравейте, използвам 3 ds Max 2011 и при прилагането на модификатора, изображението ми става плътно, но черно. Нямам възможността да задам Realistic. Това от версията на програмата ли е и как мога да го променя цвета, защото, когата е черно почти нищо не се вижда по обекта?
Здравей,
Благодаря много!
от бутона Choose Driver
Намали Treshhold на модификатора Surface на 0,1 да видим дали ще помогне.
Добавих точки в пресичащите се линии, така че да няма повече от 4 точки за полигон
Провери дали всички линии са присъединени c Attach. Аз бях изпуснала едната и част от фигурата ми също изчезна. След присъединяването и вече всичко се виждаше.
Здравейте изчертах си подобието на риба посредством Splines->Line, но обекта изчезва при прилагане на модификатора Surface .Oпитах и с намаляне на Treshold до 0,1, но няма промяна. Къдe бъркам ?
При включване на Surface обекта изчезва, сега видях, че не съм успял да вмъкна втората картинка при включен Surface, за което се извинявам, но ако трябва ще я приложа.
Изтеглих файла от урока и с него всичко е наред.
Здравей, провери дали външната линия, която описва фигурата е затворена ... модификатора Surface създава равнина от описаният контур. Ако е отворена тази крива, модификатора не може да създаде геометрия.
Да, явно фигурата не е била затворена, макар привидно да е било така. С работния файл от урока всичко си дойде на мястото!
в тази модел "Риба" вътрешните 2 vertex да направя като един с помощта на weld за да затваря повърхност?
Здравей,
ако точките са от пресичащи се различни линии няма да можеш да ги съединиш. За да е затворена кривата е достатъчно те да са достатъчно близо една до друга.
Добър Вечер! Благодаря за отговора! Вече аз разбрах какво трябвада правя!
Каква е разликата между Extrude и Bevel? От видеото не ми стана ясно.
Здравей, С командата Extrude "издължаваш" елемента в определена посока, докато с командата Bevel имаш възможност след "издължаването" на обекта да го скосиш.
Как да реша с кой метод да опитам да изградя 3D модел на каменен капител, който в последствие ще трябва да бъде експортиран в stl формат, за да може една фреза да го изреже? За сега ми се струва, че patch e най-подходящия метод? Имам намерение да използвам Аутокадска подложка със splines, дали съм на прав път?
Здравей, по принцип със всеки метод за моделиране можеш да го постигнеш като форма - няма ограничение от самият метод. До колкото това в кой метод е по-лесно да се направи - зависи в кой от методите имаш най много опит и се чувствяаш най уверена да го използваш. Аз лично не използвам NURBS и Patch моделинг и разчитам само на poly (box) моделинг. Трябва да пробваш различните методи, за да избереш по-лесния метод за теб. Другото нещо което искам да допълня, е че Мах не се слави много с подходящи инструменти за скулптиране. Обикновено когато се налага да се прави това, то се случва в Zbrush. Модела, който започваш не е лесен и няма да стане с три-четири стъпки (а може да се наложи и повече от един опит :) ), но все пак те съветвам, ако искаш започни модела, и когато имаш конкретен въпрос или нещо конкретно не се получава, можем да продължим темата тук и да се опитаме да помагаме. Може би тук е момента и да спомена, че в Аула вече има и курс специално по моделиране в 3ds Max, който за бъдещи моделъри (и дори само любители) е много много полезен :)
Благодаря, ще опитам :)
Здравей, бутона от който си стартирал рендера е Cloud 360, което очаква да изпратиш сцената за рендериране, а не стандартният вариант да се стартира рендера на твоята машина. Пробвай с F10 и от менюто, което излиза да избереш бутона Render да видим дали ще се стартира.