Рендериране в реално време (Active Shade)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Другото нещо, което "autodesk" презентира.
С много сериозен "improvement".
И с много силни подобрения.
Е техните внедрени "render engines".
"mental ray" и "Iray".
Първото подобрение около тях е, че те вече поддържат и рендерират "Point Cloud".
Което вече споменахме в предишният урок.
Другото нещо е, че "activeshade" вече се води, че работи доста по-бързо.
Когато използвате "mantal ray", за "activeshade".
Трябва да го присъедините от "render setup", "assign renderer - mental ray".
Това е само за няколко секунди.
Вече имаме доста близко изображението.
Крайният рендер, който щяхме да получим с "production renderer".
Това подобрение наистина може да се каже, че е реалено.
Доколкото може да се каже, това в зависимост от хардуера, който използвате.
Може да използвате хардуер, с който да не забележите тази новост.
Другото нещо, което са подобрили и което са добавили.
Е ако използвате "Iray", за "prodiction render".
Той вече поддържа и рендер елементи.
Които могат да бъдат добавени.
След това могат да бъдат използвани в пост.
Новите рендер елементи се отварят в нов прозорец.
Това е "reflection pass".
Kойто също може да бъде съхранен отделно като изображение.
Tова е само "diffuse".
И отделно "rgb render".
Сигурен съм, че ако сте ползвали "v-ray", тези рендер елементи, вече са ви доста познати.
Когато използвате "iray" като текущ рендер, от "hardware resources", може да изберете, с коя част от "hardware" да се извършват изчисленията.
В момента, тъй като споменах вече, че не намира моята правилна видео карта.
Тук не ми дава възможност да избера да рендерирам с нея.
Дава ми възможност да избера само процесорите като брой.
Основно подобренията тук в "render engine" са Ако може така да се каже, задкулисни.
Но пък казвам, основният "announce" е, че тук "performance" на "render engines" е подобрен многократно.