Другото нещо,
което "autodesk" презентира.
С много сериозен "improvement".
И с много силни подобрения.
Е техните внедрени "render engines".
"mental ray" и "Iray".
Първото подобрение около тях е,
че те вече
поддържат и рендерират "Point Cloud".
Което вече споменахме в предишният урок.
Другото нещо е, че
"activeshade" вече се води,
че работи доста по-бързо.
Когато използвате "mantal ray",
за "activeshade".
Трябва да го присъедините
от "render setup",
"assign renderer - mental ray".
Това е само за няколко секунди.
Вече имаме доста близко изображението.
Крайният рендер,
който щяхме да получим с
"production renderer".
Това подобрение наистина
може да се каже, че е реалено.
Доколкото може да се каже,
това в зависимост
от хардуера, който използвате.
Може да използвате хардуер,
с който да не забележите
тази новост.
Другото нещо, което са
подобрили
и което са добавили.
Е ако използвате "Iray",
за "prodiction render".
Той вече поддържа и
рендер елементи.
Които могат да бъдат добавени.
След това могат да бъдат
използвани в пост.
Новите рендер елементи
се отварят в нов прозорец.
Това е "reflection pass".
Kойто също може да бъде
съхранен отделно
като изображение.
Tова е само "diffuse".
И отделно "rgb render".
Сигурен съм,
че ако сте ползвали "v-ray",
тези рендер елементи,
вече са ви доста познати.
Когато използвате
"iray" като текущ рендер,
от "hardware resources",
може да изберете,
с коя част от "hardware"
да се извършват изчисленията.
В момента,
тъй като споменах вече, че
не намира
моята правилна видео карта.
Тук не ми дава възможност
да избера да рендерирам с нея.
Дава ми възможност
да избера само процесорите
като брой.
Основно подобренията тук в
"render engine" са
Ако може така да се каже, задкулисни.
Но пък казвам,
основният "announce" е,
че тук "performance"
на "render engines"
е подобрен многократно.