3dsMax 2009
Здравей,
Здравей,
Благодаря !
Здравей Албена,
Албена,за да "огънеш" плавно нещо (в твоят случай Box) е необходимо това нещо да има Сегменти различни от 1 (колкото повече сегменти, толкова по-плавно ще се огъне). Пробвай модификатора Bend. *говориш за повърхнина (2D), а даваш размери на обем (3D)!
Здравей – ето това е мебелната вратичка за която питах, но отнема доста време и не ми харесва много - прехода на извивката не е съвсем плавен, а изобщо нямам представа за това как може да се направи долната и горната част на шкафчето, за да се затваря плътно - с точни размери на извивката, спрямо извивката на вратичката. Някакви предложения, ако може и по този въпрос ?
Здравей, По каква форма се мъчиш да създадеш тези вратички? И тези вратички от какъв примитив си започнала да ги правиш? От BOX ли? Виж пробвай да конвертираш шкафа в Еditable Poly. Селектирай на подниво Edge предния ръб, този по който би трябвало да върви вратичката и натисни бутон Create sheape from selection (Създай форма от селектираното) и сложи радиобутона на Linear. Тази линия която ти се създаде е точно по предната форма на шкафа и точно по неговия размер. За да стане във вид на врата или на плоскост, след като я селектираш, от най горния ролаут на Editable Spline слагаш отметките на Enable in Render и Enabel in Viport, малко по-надолу точката на Rectangular, за да ти бъде линията с правоъгълен профил и от настройките на Rectangular задаваш необходимите ти размери за височина и дебелина на вратичката.
Албена, най-лесно ще ти е да започнеш от изчертаването на "кривият" профил на вратичката в Top View и след това да го екструднеш и да продължиш по примераа и съвета на Георги.
Много ви благодаря за насоката, получи се много добре,