Аз не виждам от къде може да се контролира сечението при bevel, "подходящ е за корниз" да но корнизът примерно и спрямо вашият пример би трябвало да е обърнат навътре.. това може ли да се случи с вашия пример с bevel
Всъщност си отговорих: като се цъкне на + са на модификатора има опция "Profile gizmo" чрез него могат да се случи всякакво въртене и преместване на профила спрямо оста
За това и аз лично предпочитам Sweep, имаш много по бърз и точен контрол върху профила, имаш стандартни профили от които да избираш, можеш лесно да го подравняваш.
В bevel profile коя линия от крайния резултат отговаря по размер на първоначалния контур , който модифицирам?
Здравей, това зависи от самото подравняване на двата профила. Ако се подравнят така че профила който "обикаля" по контура е от вътрешната му страна, тогава габарита е определен от първоначалният контур.
Аз съм с версия 2017, там за Bevel Profile има и опция Improved. Можете ли да кажете две думи за нея, какво представлява и какви подобрения предлага тя?
Здравей, в Improved версията има някои нови контроли както за екструднатата част, така и за типа на самия профил. Като тук имаш възможност и да използваш Bevel Profile Editor-a за да направиш собствен профил, кото да минава по околната повърхност. Може да видиш повече информация на този линк.
В bevel profile в крайния резултата коя линия отговаря по размер на първоначалния контур
Здравей, това зависи от самото подравняване на двата профила. Ако се подравнят така че профила който "обикаля" по контура е от вътрешната му страна, тогава габарита е определен от първоначалният контур.
3DS Max 2017
Здравей, единият вариант е да използваш опциите на модификатора Sweep, когато избереш custom section и избереш профила. Имаш възможност да дадеш огледален образ на профила по някое направление, да го завъртиш или да го подравниш по някоя определена част - например най-долу в ляво =>
Другият вариант е доста по-свободен за употреба - след като сме използвали Sweep, селектираме профила, който е Editable Spline и селектираме целия профил на подниво Spline, след това можем да местим профила, да го завъртаме и скалираме и това автоматично ще се отразява на екструднатия профил и ще виждаш в реално време как се променя =>