Скициране на четириъгълници (Rectangles)

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
в този урок Ще разгледаме инструмен за изчертаване на четириъгълници можем да стартираме инструмента чрез всички начин които разгледахме в предишния урок Но в този следващите за по-кратко Ще използвам предимно камък мениджъра Също така в този и следващите Уро ще започвам директно от отворена скица инструментът се стартира от тази икона тук когато я натисна отляво се отваря пропърти мениджър най-отгоре виждаме 5 бутона без които можем да превключваме между различни Методи за изчертаване на четириъгълници ако си гледате по-детайлно в бутоните ще забележите вътре червени квадратчета и номера които показват Кои точки и в каква последователност трябва да посочи когато изчертаване четириъгълник ще започнем с първия метод който се нарича corner rectangle при него трябва да дефинираме два противоположни ъгъла на четириъгълника позиционираме курсора там където искаме да единия от ъглите И какво ме веднъж след което преместваме курсора там където искаме да я противоположният Google и кликваме втори път методът са задържане на левия бутон на мишката работи и тук позиционираме курсора там където искаме да я деня от ъглите натискаме лягай бутон на мишката и го задържаме младши мишката до положението на противоположния му ъгъл след което и отпускане your data случая изчерпахме по един четириъгълник сега нека превключим на следващия метод центъра rectangle иконката ни подсказва че най-напред трябва да кипне там където е центъра на четириъгълника след което да преместим мишката и да кацнем там където ще бъде един от ъглите има заедно с четириъгълника от графичната област се появиха и две спомагателни линии Солид уъркс 2015 имаме опция Big Brother и те да започват от средните точки на страните или от ъглите по-старите версия на Солид уъркс помагателни терени започват от ъглите следващият метод е 3-point corner rectangle него трябва да дефинираме три от ъглите му ще започнем с първия позиционираме курсора там където искаме да история след което ще придърпам още веднъж мишката Ще ти кликна трети път за да посоча Къде се намира третият мол ъгъл 40 Мечо 3 3 Point центъра rectangle при него с първото кликване трябва да дефинираме центъра на четириъгълника след което със старото средната точка на една от страните и с третото един прилежащите игли към страната отново имаме опция да избираме спомагателните или ни дали да започна ъгъла Дида започват от средните точки на страните четирите метода които разгледахме дотук използват за изчертаване на правоъгълници когато не се налага да изчерпаем успоредник да използваме последният метод и чрез него трябва да дефинирам три от ъглите на успоредника щото кликване дефинираме вървя след което посочваме къде ще се намира вторият ъгъл преместване още веднъж мишката в графичната област се вижда предварителния изглед на успоредника и с третото кликване определяне положението на Третият модел чрез бутона OK ще излезна от командата Сега ще ви покажа бърз начин чрез който можете да извикате точно този метод който ви е необходим а това е като натиснете стрелката в дясно от инструмента за правоъгълници и от падащото меню Изберете методът който желаете също така забележете че колата се променя и запомня последния от избраните Методи и ако натисна направо нея То ще се стартира същият метод сега си отворете нов part file и стартирайте нова скица в една от трите основни равнини след което повторете всички техники от урока

Тест за преминаване към следващия урок

 
Колко начина за изчертаване на четириъгълници има ?
5
1
3