Защо се променя големината на обекта след като го превърна в Mesh Light. Искам да използвам сцената със слушалките. Селектирам кабела например и го превръщам в Mesh Light, след което той се увеличава. Същото се получава да речем и ако селектирам меката част на слушалката, която е облечена в кожа, но при нея освен, че се премащабира се получава и завъртане в пространството и не е на мястото си. Как мога тази вече създадена геометрия да я превърна в светлини.
Здравей,
мисля че е възможно да се получи това ако е бил скалиран обекта преди това, а и понякога се проявява и този бъг да се измести центъра на гизмото. Това което мога да те посъветвам е първоначално да приложиш върху обекта модификатора XForm и да конвертираш отново обекта в Editable Poly и след това в MeshLight.
Благодаря, ще пробвам.
Здравейте, превръщам обект в ""mesh light", но геометрията ми става "невидима" остава само светлина, а аз искам да я запазя. Защо се получава така и как мога да го коригирам?
Здравей, идеята на командата MeshLight е точно това - да конвертира обекта в светлинен източник, но ако искаш да имаш и геометрията и новата конверетирата светлина, може просто да клонираш геометрията преди да я конвертираш. Това става, като ти е селектирана геометрията и избереш Crrl+V. Другият вариант, ако геометрията ти е вече конвертирана е да избереш Extract Mesh as Node, както е показано на прикаченото изображение и така ще имаш отново и геометрията и светлината ->