Barcelona Chair postwork

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Това е "raw" рендера, с който завършихме предишният урок.
Тук си покажа някой допълнения, които можем да направим.
Този слой за изображението се появява като заключен.
Затова го отключвам и ще направя едно копие.
което ще преименувам Това копие винаги го имам просто като бекъп Следващото, с което ще продължа е "tilt and shift blur", което е тип филтър "blur", "tilt - shift" просто с него ще дам малка илюзия за "depth of field" ефект.
Окей, ще добавя нов "adjustment layer", "curve" Да изсветля малко допълнително изображението.
И ще добавя нов слой, отново "adjustment layer", :color balance".
Единствено червеният тон искам да коригирам.
Съвсем лека корекция.
Тук може да заложа и на синия оттенък и на Червения И двата варианта ми харесват, но по-скоро като чели, ще заложа на леко червеният отенък, което най-вече си личи тук в задната част, в стената.
И въпреки, че корекцията е толкова малка, все пак вижте, че има някакво значение.
Оставям този баланс така, само плюс две на червеното и ще направя още един слой, в който да добавя "vignetting" ефекта.
Със "gradient tool", в който ще използвам радиален градиент.
Oт прозрачнo към черно Горе-долу центъра, по диагонал към края.
Намалям малко "opacity" Искам да е по-осезаем този "vignetting" ефект Тук като че ли му отива да е по-забележим.
Ще заложа на по-голямо число, може би 65 Да така като че ли се акцентира повече върху средата част.
и изглежда по-добре.
Пък и замъглява малко пода да не е толкова светъл.
Това ще бъде крайното решение.
С 3, 4 основни "adjustments", но има значение и правят рендера различен.
Ще дублирам тези слоеве, които направихме допълнително.
За да мога да им дам един "merge" след това, за да можем да го сравним с "raw" рендера.
И ще оставя този вариант като финален.

Въпроси и отговори

  • Ивайло Искренов:

    Здравей, пробвай с финалните настройки и мисля че ще се оправи - в момента рендерираш в Progressive Mode и това което виждаш е някой от пасовете, до където е стигнал рендера за зададеното време. Пробвай с Bucket Mode вместо Progressive в Image Sampler и ще видиш разликата.

    Daniel Dimitrov:

    Благодаря ще пробвам и ще пиша. :)

    Daniel Dimitrov:

    Да, така се оправи като го смених на bucket! :) Благодаря много!!!