Какво предстои в Модул 5

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
В мола 5 от курса, ще започнем с настройките на камерата, които ще разгледаме на два етапа.
Първоначално ще се спрем на тези, които са най-важните и които най-често се използват.
И след това ще премине към второстепенните.
Когато се запознаем с настройките на камерата ще преминем към някои ефекти, които се генерират от нея: "depth of field" и "motion blur".
След това ще преминем към някои други ефекти на "v-ray" като "lance effects" "glare and bloom".
Ще видим, как се получава ефекта "caustics" във "v-ray".
След това ще разгледаме ефектите на околната среда и в частност ще разгледаме "v-ray environment fog".
Ще видим как можем да рендерираме нереалистично и как да придадем анимационен ефект на нашият рендер.
След това ще продължим с "v-ray fur" като с негова помощ, ще направим три различни килима.
В които ще разгледаме настройките и възможностите на "v-ray fur".
Ще завърши модула с "proxy" обектите на "v-ray" като ще видим, как с тяхна помощ можем да създаваме голяма група от обекти и да работим с тях в "viewport".
Без да има значение броя на техните полигони.
Да се върнем към физическа камера на "v-ray".

Въпроси и отговори

  • Как да направя този ''ефект'' като на тези 2 дизайна?

    Йордан:

    Как да направя този ''ефект'' като на тези 2 дизайна: беграунда на 2 те снимки как да го постигна ? черен и на другата е нещо като градиент! не са боксове с цветове и обекта да е вътре !?

    Ивайло Искренов:

    Здравей, за варианта с черният бекграунд може да рендерираш без да имаш нищо в околната среда - по подразбиране е черен цвят и ще получиш този резултат. Другият вариант е да рендерираш една маска на бекграунда (ще стане и с алфа канала на рендера в случая) и в Photoshop да сложиш какъвто искаш фон. За вторият вариант със сивият фон е използвана фонова равнина, много подобна на тази която ползваме в упражнението с бутилките в предният модул - просто в сива и можеби радиуса на закругление е друг в основата ->