Фон 1 - Worm on Cold

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Много рядко се използва да се рендерира някакъв обект, без да се използва фон.
В това видео Ще разгледаме един от най-използваните и можеби най-простият сетъп за студийна постановка.
При рендериране на отделен обект.
Обекта, който ще рендерираме е този чайник, който е с радиус 25 сантиметра.
С други думи постановката, която ще направим е за средни по големина обекти.
Започваме от линия.
На която, ще заоблим ето тази част.
След това ще "extrude" тази линия.
Отново ще използваме една стандартна камера на "v-ray".
Да направим един материал, който в случая ще приложа върху двата обекта.
Това ще бъде едно светло сиво и върху тази равнина ще добавя модификатора "turbo smooth" Отново ще премахна винетинга и "light balance" ще бъде неутрален.
Зареждам отново тестовите настройки.
Другото нещо, което трябва да добавим са светлините в сцената.
Отново използвам "plane light" и още едно нейно копие от другата страна.
И ще направим така един тестов рендер.
Намалям отново малко "shater speed" на камерата.
Доста по-добре, само ще приближа още малко камерата напред.
За да се вижда повече от обекта и по-малко от фона.
Това което постигнахме с фона е ето този пламен преход, който ще се отрази като градиент на самият фон по време на рендерирането.
Ще намеря още малко този "shutter speed" и ще активирам "active speed" попитай това e най-простата постановка и до тук можем да спрем с този сетъп.
Това, което можем да направим допълнително е да добавим топъл цвят в тази светлина и студен в другата.
Този похват се нарича "lormontcold" и доста често използвам също.
И е доста приложим В тази светлина ще добавя топъл оттенък.
А в другата, ще добавя студен.
Да пуснем така един тестов рендер.
Според мен така ефекта е доста по-приятен, но разбира се може да използвате и стандартните цветове за светлините.
Като в следващият урок ще видим, как може допълнително да подобрим сетъпа, който направихме дотук.