Решение 2 - Barcelona Chair

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Тук ви представя второто решение за рендерирането на "barcelona chair".
Модела и материалите, които съм използват върху него са същите като в предишното видео.
Сетъпа, които съм използвал обаче е малко по-различен.
Но пак може да се каже, че е достатъчно прост.
И похвата, които съм използвал, за презентирането на обекта всъщност също е доста често използван.
Един фронтален изглед с изглед от ляво и изглед от дясно на същият обект.
Като трите модела отново са поставени в ето тази кутия, от която е отделен пода и едната стена на базата, на която с модификатора "lattice" е направена Ето тази решетка.
Общата осветеност е от слънцето.
С ето тези две допълнителни светлини.
Материалите, които съм използвал тук за стената от видимата част на рендера използвал съм ето тази текстура.
Рефлекция, която се контролира от картата на 25%.
Тя изглежда ето така, което в случая значи.
при положение, че не използвам друга рефлекция - 0.
Това значи, че просто използвам 25% рефлекция.
"fresnel" 4 и в "bump" също съм използвал текстура 25.
В което всъщност искам да бъдат вдлъбнати само ето тези части.
По принцип повърхността е сравнително гладка.
Затова тук преобладава бялата част.
А за допълнителна яснота в рендера на тази текстура съм използвал по-нисък "blur" за самото изображение - 0,4.
А за материала за пода, съм използвал сив цвят, с леко синкав оттенък, при който рефлекцията отново се контролира с карта.
И същата карта съм използвал и в "bump" слота.
Просто, за да даде някаква допълнителна илюзия за неравност.
Да не изглежда перфектно гладко.
Това е по материалите За слънцето съм променил единствено "size multiplayer" да бъде 2.
За да може тези сенки, които се появяват от решетката да бъдат малко по-разсеяни.
"shadow subdivisions" съм увеличил на 256, за да бъде по-коректна сянката по пода.
Тя ще се вижда тук в преден план през камерата.
При това решение, според мен информацията.
която даваме като допълнение не е много по-различна от предишният рендер.
Но като че ли този рендер говори повече от предишния Въпреки че, просто използвам копия на модела, които виждам от различни страни.
Просто в такава обстановка, в която е по-предсказуемо, че може да се види този обект някак си е по-реално.
И като цяло изглежда по-добре, но все пак зависи, с каква цел се рендерира.
И дали в презентационната част на този модел, ще се включва някакво допълнително обработване.
И като цяло до голяма степен зависи какъв тип обект се рендерира.
Относно рендер настройките тук съм ги оптимизирал по метода, който вече няколко пъти обсъждахме.
Първо с "override" материал, след това светлините, след това съм оптимизирал "GI" системата.
След това материалите.
И рендера, който съм получил накрая, Ето този.
Ето сенките тук, за които говорихме от слънцето, с мултиплейър 1 за размера на слънцето.
тук се получават доста прави и не разсеяни сенки.
А така в случая има една част, която тук се размива.
Ето тази неравност по пода, за която говорихме.
Отзад стената е също доста детайлна.
Всъщност това решение, ще го оставя като второ предложения за задачата, която поставихме за рендерирането на този обект.
А в следващият урок, ще видим някой допълнения, които ще внесем във фотошоп.
Върху този вариант, който рендерирахме тук.