Фон 3 - Light Box

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Следващата постановка, която ще разгледаме е осветление на обект с така нареченият "lightbox".
Отново постановката, която ще направим е за средни по големина размери с около 50 на 50 на 50 сантиметра габаритни размери.
И за целта, ще моделираме един бокс, който ще бъде с размери 200 на 200 на 200.
Конвертирам в "editable poly" и ще изтрия eто тази, предната част.
Тук ще добавя още един "back drop".
Отново ще заобля долната част.
Добавям "extrude" и "turbosmooth".
Ще добавя и една камера, която да гледа към обекта.
Тук ще направя два материала.
Единият ще бъде за самият "backdrop", който виждам като фон в рендера.
За момента той ще бъде сив.
и още един материал, който да бъде за самият бокс.
Той ще бъде бял.
Типа на материала, ще бъде "v-ray 2 sided" материал.
Запазвам белия цвят като "sub material".
Това, което ще направя допълнително е да обърна страните на полигоните.
Така, че лицевата страна на полигоните да е отвътре.
Ще заредя и тестовият пресет Прилагам някакъв материал върху чайника.
В момента, ако рендерираме няма да получим никакво изображение, ще бъде абсолютно черно.
Тъй като още нямаме никакво осветление.
и следващата стъпка е да го добавим.
Първата светлина, която ще добавя е отгоре.
И ще добавя още две отстрани.
Втората ще бъде "instance" копие Гледам да са еднакви разстоянията между бокса и съответните осветителни тела.
Да намалим "shutter speed", на камерата.
I да направим така един тестов рендер.
Това сигурно е най-равномерното осветление, което можем да получим изобщо.
Тук отново може да се експериментира с цветовете на светлините.
Ако не са инстанс копия разбира се, мога да бъдат различни.
Може да се сложи допълнително осветление отпред, или допълнителни малки осветления, ако се нуждаем някъде от отражение.
Но според мен като цяло това е доста добър вариант за рендериране на отделен продукт.
А в следващият урок, Ще разгледаме още една разновидност на такова стандартно студийно осветление.