Здравейте, Трябва ми малко помощ за тази задача. Искам да поставя колата върху път от картинка HDRI. Всичко добре обаче колата няма сянка. Пробвах да създам плоскост/Plane под нея, и от десен бутон v-ray Propertis да сложа отметки на Matte objekt и Direct Light а и също от там стойността Alpha Contribution да я намаля на -1,0. Плоскостта под автомобила стана черен и толкова. HDRI картинката от матриалния редакртор я копирах като инстансно копие в слота Environment & Effects но и това не даде някакъв особен резултат. Помъчих се да използвам и материал VrayMtlWrapper, обаче и с него нищо не стана. Не съм сигурен коло правилно съм го използвал. Благодаря.
Здравей,
Благодаря за отговора. Донякъде успях да се справя. Plane - равнината изчезна обаче сянка няма не знам защо. Не успях да направя Куполната светлина невидима ( Invizible). Когато я нправя невидима HDRI картата изчезва и не се вижда в Актив шеида а и в фрейм буфера също. Не знам да не би това да е причината?
Точно това е идеята - да изчезне бекграунда и да се добави в PS, но да запазиш рефлекциите (който се виждат добре на предният капак). Ще се опитам по-подробно и да разделя процеса на няколко етапа.
Здравейте, направих стъклата на фаровете меш лайт, но после това не ми хареса, и искам да ги направя от материал стъкло. Възможно ли е връщането от меш лайт в обикновен обект, на който да се приложи друг материал? На мен не ми се получи. Поздрави - Ралица
Здравей Ралица, може да върнеш оригиналната геометрия - в параметрите на светлината има бутон "Extract mesh as node".
Благодаря, това е по-елегантен начин от копирането от друг файл :)