86810
aula.bg точки
64
постижения
554
харесани отговора

Георги 

Интереси:
AutoCAD Формула
Фотография
AutoCAD
3ds Max
3D Моделиране
Lightroom
Рендериране
Графичен дизайн
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max
Adobe After Effects
Видео ефекти
Векторна графика
Композитинг с Fusion
Fusion 7
Композитинг
Рендериране
Adobe Photoshop
Windows 10
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3DS MAX 2018
3D Моделиране и Рендериране
Теоретичен курс по Фотография
Фотография
3D Моделиране 3Ds Max 2018
Мастър клас по 3D Моделиране
3D Studio Max 2018
Мастерклас по 3D Моделиране

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    61
  • Отговори
    229
  • Последвани
    11

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

91
3ds Max
33
Adobe Photoshop
26
V-Ray
14
AutoCAD
5
Photoshop
5
3DS MAX 2018
1
MS Excel
1
InDesign
2
AutoCAD Sheet Set

Записани курсове

  • Супер курс. Поздравления, Иво.
  • Най-доброто в Аула. Поздравления.
  • Ако вашите проекти се визуализират по цели нощи, то този курс е за вас. На мен ми помогна много. Благодаря на Иво.
  • Със сигурност ще намерите много по добро обучение от това в Ю-туб. Водещата така и не пожела да се появи във форума да отговори на нито един въпрос.

Удостоверения



Постижения

  • Добро начало

  • Напред, напред, напред

  • Първи стъпки

  • Връзка с Facebook

  • Профил със снимка

  • Научихте пет урока!

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Научихте десет урока!

  • Напредък

  • Стабилен напредък

  • Доказани знания

  • Научихте 20 урока!

  • Записан курс!

  • Благодарност

  • Добра екипна работа

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Страхотна екипна работа

  • Добро утро!

  • Здрав напредък

  • Научихте 40 урока!

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Най-мощното оръжие

  • Добър приятел

  • Много добър приятел

  • Продължаваме напред

  • Имейл новини. Ниво 2

  • Научихте 80 урока!

  • Научихте 100 урока!

  • Потенциал!

  • Дай, за да получиш

  • Най-интересното знание

  • Имейл новини. Ниво 3

  • Магьосник

  • Научихте 120 урока!

  • Най-интересен Аула трик. Трето място.

  • Участие в Аула конкурс

  • Обучение под пара :)

  • Споделящ знанията си

  • Записан втори курс!

  • Чудесен приятел

  • Инвестиция в знания

  • Образованието е ключът

  • Научихте 150 урока!

  • Непрекъснато израстване

  • Богатството на образованието

  • Научихте 200 урока!

  • Пет влизания за една седмица!

  • Три влизания за една седмица

  • Професионалист!

  • Записани три курса!

  • Участие в Аула конкурс

  • Попълнено мнение за един курс

  • Записани четири курса!

  • Попълнено мнение за два курса

  • Експерт!

  • Гуру!

  • Учител!

  • Записани осем курса!

  • Нощна птица!

Последни отговори

  • Здравейте. Без да искам по някакъв начин намалих размера на гизмото и сега е супер миниатюрно и не мога да работя с него. От къде може да увелича размера му? ![](upload.aula.bg/tova-malko-petno-e-gizmoto-16f128a27.jpg)

    Настройките за гизмото се задават в Customize > Preference Settings > Gizmos. ![](upload.aula.bg/screenshot297a6b7-9844ff29.jpg) Също така може и с бутоните + и - на клавиатурата за по удобно.

    Трансформационно Gizmo

  • Здравейте. Имам въпрос относно промяната на размера на Box. Когато чертая кухня изчертавам всички врати с размерите на шкафовете. Но както всички знаем, вратите са с по 2 мм по-малки от всички страни от корпуса и поради тази причина ясно се виждат фугите между тях. Та въпроса ми е - как да намалям размера на box-a симетрично от всички страни? Т.е. ако имам шкаф 60/72см, вратата ще е 59,6/71,6см, но когато я преоразмерявам искам да си остане центрирана спрямо шкафа. В момента когато променя размера на вратата и тя се подравнява по долния ръб и трябва ръчно да я местя, но когато имам много шкафове това е доста загуба на време и допълнителни излишни изчисления. Надявам се да разбрахте правилно въпроса ми.

    Защо не пробваш да използваш някой скрипт за 3ds max с който да правиш шкафовете. Става много бързо и лесно. Примерно [Parametric Cabinet](http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/parametric-cabinet) създава шкафове с едно натискане на мишката , могат да се задава габаритни размери, дебелина на страницата, дебелина и отстъп на гърба, цокъл, вертикален и хоризонтален делител, врати и чекмеджета. ![](http://upload.aula.bg/otstap-na-fugata-otvariane-na-vratata-deliteli-20a8e8136.jpg) Хубавото тук е че като създадеш един шкаф само го копираш за следващ и му променяш параметрите. Друг много добър скрипт е [Symmetrical cabinet](http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/symmetrical-cabinet) проблема при него е че е настроен за Units Setup -> милиметри и ако сте в някоя друга системна единица трябва постоянно да го пренастройвате. Може да погледнете в СкиптСпот по ключова дума Cabinet, Furniture или нещо подобно, има и други скриптове и плъгини може да ви хареса и нещо друго, но да чертаете шкаф детайл по детайл си е жива мъка за мен.

    Маркиране и местене на обекти (select and move)

  • Имам проблем след изпълнение всико, посочено във урока и запаметяване на новият рендер, материалният редактор ми изглежда така и нямам сферите като преди? Моля, някой да посочи как бих могла да се върна в обичайният изглед? ![](upload.aula.bg/screenshot4deb27-21e9a5519.jpg)

    От менюто горе в ляво " Modes" избирате Compact за да ви се появят сферите както преди. В момента сте на Slate Material Editor. ![](upload.aula.bg/screenshot2098ca3-30c8f71f.jpg) или От бутона на материалния редактор натискате на стрелката и избирате иконката на компактния материален редактор. ![](upload.aula.bg/screenshot5c902e4-b510a5c9.jpg)

    Избор на render engine

  • Здравейте! Може ли съвсем генерално да поясните какви са основните разлики при настройките за вътрешна и външна камера при рендерирането и какво трябва да имаме предвид? Благодаря! :)

    Да така се оправи. Благодаря Иво. Може би е от Project Menager. Но не съм сигурен за сега.

    Преглед на светлини и материали

  • Здравейте! Може ли съвсем генерално да поясните какви са основните разлики при настройките за вътрешна и външна камера при рендерирането и какво трябва да имаме предвид? Благодаря! :)

    Здравейте, До преди известно време в Asset Tracking - а, статуса на текстурите се изписваше като Missing - за липсваща текстура, Found - доколкото ми е известно, 3ds max я открива, но не там където трябва да бъде и OK - съответно всичко е ок. От скоро вече има нов статус и не ми е ясно кое за какво е ![](upload.aula.bg/screenshot547bf7e-19f7550ee.jpg) след като се посочи пътя, статуса остава Unknown Status ![](upload.aula.bg/screenshot385017f-8ffb3bc0.jpg) С текстурите сякаш всичко е наред. Няма проблеми. Какво би трябвало да означава неизвестен статус ? Благодаря.

    Преглед на светлини и материали



© 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc. и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.