Как да премахна съобщението?
Как да премахна съобщението?Windows 10 pro Autocad 2018.При включване не програмата ми се появява това на снимката.
Здравейте, Димитър, за да премахнете съобщението "Your Access is now blocked," трябва да проверите защо достъпът Ви е блокиран. Това може да се дължи на проблеми с лиценза, интернет връзка или настройките за сигурност на Windows. След като разрешите основния проблем, съобщението трябва да изчезне.
Този проблем обикновено е свързан с лицензирането на AutoCAD или настройките за сигурност на Windows, като Windows Firewall или антивирусна програма, която може да блокира комуникацията на AutoCAD със сървърите на Autodesk.
Ето стъпките, които може да предприемете, за да опитате да решите проблема:
- Проверете лиценза: Уверете се, че Вашият лиценз за AutoCAD е валиден и активен. Може да трябва да влезете отново във Вашия Autodesk акаунт или да възстановите лиценза със специализираните инструменти предоставени от Autodesk.
- Проверете интернет връзката: Уверете се, че имате стабилна интернет връзка, тъй като AutoCAD може да изисква периодична проверка на лиценза чрез интернет.
- Конфигурирайте Windows Firewall: Проверете настройките на Windows Firewall и се уверете, че той не блокира AutoCAD. Може да се наложи да добавите изключение за AutoCAD в списъка с разрешени програми.
- Антивирусен софтуер: Проверете настройките на Вашия антивирусен софтуер. Ако има индикации, че антивирусът блокира AutoCAD, добавете AutoCAD към списъка с изключения или временно изключете антивирусната програма, за да видите дали се дължи проблемът на това.
Когато изключа интернета съобщението не се появява.
Имам инсталиран на два лаптопа и влизам с един и същ акаунт в майкрософт и на двете места се получава този ефект.
Здрасти, Мисля, че тука акунта в майкрософт няма нищо общо. След като изключваш интернета, съобщението не се показва, пробвай да добавиш програмата в защитната стена на Woindows, във входящи и изходящи правила за всеки случай. Имай в предвид че по този начин, софтуера няма де се свързва с интернет. Доколкото си спомням за по старите версии за да се премахне това съобщение е достатъчно да се преименува файлът (message_router.exe) на примерно (_message_router.exe) .Той се намира в скрита папка С:\Users\USERNAME\Autodesk\Genuine Service\ . ИЛИ може също да се пробва да се добави във host файла - C:/Windows/System32/Drivers/etc/hosts следния ред : 127.0.0.1 genuine-software2.autodesk.com Пробвай едно от трите предложения., което сработи. Ако имаш инсталирана и друга версия на Аутодеск, да кажем 2022 или по нова, да кажем там вече проблемите с "лицензирането" стават доста по вече, но не си споменал нищо.
Благодаря много за експертното решение!!!Изчезнаха съобщенията.При мен сработи третият вариант с host файла.Не вярвах,че ще мога да се справя точно с този проблем.
Супер, Радвам се че стана.