Здравейте, имам следният проблем: защо материалите в материалният редактор изглеждат добре(тъмните материали са тъмни) , а на рендъра е много по-различно - сиво и измито като избеляла картинка. Погледнах Gamma в Color mapping - 2.2 .Бутона за sRGB е натиснат(когато го изключа става по-тъмно, но пак е различно от материалите в материалният редактор). Липсва контраст в картинката. Когато увелича интензитета на IES осветлението става преосветено. Опитвам се да направя контраст , но не се получава.На envirement имам Vray Sky(карта) и SkylightPortals на прозорците. Благодаря предварително!
Здравей, мога ли да те помоля да приложиш един screenshot на frame buffer-a и на материалният редактор да видим какво става.
Проекта ти изглежда доста добре :) От screenshot-а, който е прикачен мисля, че интензитета на светлините е малко по-висок от колкото трябва и сцената е преосветена. Като съвет може да направиш следното : направи типа на небето overcast – това ще го затъмни и ще влиза по-малко светлина през прозорците отпред. След това намали и интензитета на IES светлините. Ако цялата сцена започне да става много тъмна, увеличи exposure-а на камерата (например намали числото на shutter speed). Понеже в материалите има рефлекция, нормално е в рендера да се виждат малко по-светли, заради светлината която отразяват – колкото повече се вижда от рефлекцията, толкова по-малко се вижда от дифюза. Понеже изображението което ще сейваш от рендера е в sRGGB color space, повишаването на контраста с крива (Curve) в постпродукцията е почти задължително.. Добави тази крива в PS и избери присет Middium/High Contrast. Пробвай с тези промени и да видим какъв ще е резултата
Здрасти,благодаря много за отговора.
След като намалих IES осветлението от 1500 до 0,05(много малко ми се струва , но така ми стой добре) и намалих рефлекцията на материалите и малко в PS се получи това като резултат:
Поздрави Еми
п.п. А защо когато поставя IES осветлението е много голямо и се наложи да го "скелвам"-нещо от мерните единици ли е?
здравейте ,с версия на v-ray 3.60.03 съм ,когато си набелязвам рендер елементите има един диноизер след като го избера при започване на рендера в фрейм буфера не го виждам ,сякаш все едно не съм го избрал .Защо се получава така и може ли да се оправи
Излиза вече с друго име "Effect Result" Просто го добавяш и толкова. Има няколко пресета с готови настройки за изчистване на шума, можеш да си избереш от тях нещо. В по старите версии на V-ray беше с друго име.
Георги нямам такъв елемент сега когато кликна и го избера после вв фреим буфера вече го виждам но когато го избера ми дава черен екран
при теб виждам че в това правоъгълниче е указан някакъв път а при мен е празно дали от там не ми идва проблема какво трябва да направя
ето и тъмния екран по време на рендера
Това е пътя на файла. Какво правя. Добавям го като Рендър елемент и толкова, не пипам нищо по него , не променям нищо. Добавям само Денозъра и в фреймбуфера се добавят всички тия елементи
Това е само от Деноизер, без да съм добавял нещо друго и последния Effect Result също го няма. Той се появява чак като приключи рендъра и като мине деноиза. Не знам дали ще си проличи на скрийншота ефекта от шумоподтискането БЕЗ
СЪС
Ако и това не свърши работа... Пробвай като допълнителна обработка в фотошоп. Има безплатни плъгини от Google които вършат наистина много добра работа. Свободно от тук
Благодаря Георги опитах DFINE от ник колекшъна чисти шума добре
Здравейте! Защо когато пусна рендер се получават тези бели пиксели по черните плочки? Същия проблем го срещам и при други визуализации. Пробвах с промяна в стойностите на subdivs в материалите, светлините, слънцето, в adaptive image simppler. Явно проблема е някъде другаде. Всъщност проблема идва само при повърности, на които съм задала някаква стойност на рефлекция. Променям subdivs на reflection от 64 до 250, но има почти неосезаема разлика.
Също така забелязах, че белите петънца излизат само там в пространството, където огряват слънчевите лъчи и върху повърхности, които имат рефлекция.
Здравей Стела, мога ли да те помоля да направиш един скрииншот на настройките на рендера, особено на Irradiancе Map ако го ползваш и също така и на материала за плочките. Педполагам че там някъде се крие проблема.
Реших да пробвам с готовите настройки на Vray за интериор и проблема изчезна. Разгледах настройките, но не открих от къде идва проблема. Ако отново срещна такъв проблем ще пиша пак.