Защо картинката е избеляла
Здравейте, имам следният проблем: защо материалите в материалният редактор изглеждат добре(тъмните материали са тъмни) , а на рендъра е много по-различно - сиво и измито като избеляла картинка. Погледнах Gamma в Color mapping - 2.2 .Бутона за sRGB е натиснат(когато го изключа става по-тъмно, но пак е различно от материалите в материалният редактор). Липсва контраст в картинката. Когато увелича интензитета на IES осветлението става преосветено. Опитвам се да направя контраст , но не се получава.На envirement имам Vray Sky(карта) и SkylightPortals на прозорците. Благодаря предварително!
Здравей, мога ли да те помоля да приложиш един screenshot на frame buffer-a и на материалният редактор да видим какво става.
фаил
Материала за паркета примерно колко е различен и всичко е измито.
Проекта ти изглежда доста добре :) От screenshot-а, който е прикачен мисля, че интензитета на светлините е малко по-висок от колкото трябва и сцената е преосветена. Като съвет може да направиш следното : направи типа на небето overcast – това ще го затъмни и ще влиза по-малко светлина през прозорците отпред. След това намали и интензитета на IES светлините. Ако цялата сцена започне да става много тъмна, увеличи exposure-а на камерата (например намали числото на shutter speed). Понеже в материалите има рефлекция, нормално е в рендера да се виждат малко по-светли, заради светлината която отразяват – колкото повече се вижда от рефлекцията, толкова по-малко се вижда от дифюза. Понеже изображението което ще сейваш от рендера е в sRGGB color space, повишаването на контраста с крива (Curve) в постпродукцията е почти задължително.. Добави тази крива в PS и избери присет Middium/High Contrast. Пробвай с тези промени и да видим какъв ще е резултата
Здрасти,благодаря много за отговора. След като намалих IES осветлението от 1500 до 0,05(много малко ми се струва , но така ми стой добре) и намалих рефлекцията на материалите и малко в PS се получи това като резултат: Поздрави Еми п.п. А защо когато поставя IES осветлението е много голямо и се наложи да го "скелвам"-нещо от мерните единици ли е?