Да разгледаме
още една стандартна постановка.
Имаме обект,
който да рендерираме,
камера с
променен "shutter speed" на 80.
И настройки от присетите,
които вече запалихме.
За тестово рендериране.
Ще започнем с
един цилиндър,
който ще конвертирам
в "editable poly".
И ще изтрия
най-горният
и най-долният полигон.
А другите полигони,
ще ги обърна така,
че лицевата страна
да е от вътрешната страна.
Този цилиндър
ще го превърна
в "meshlight"
и ще направим
един материал за обекта,
който рендерираме.
Върху него вече е
приложен този материал,
което е бяло.
Ще променим цвета
и ще го направим рефлектен.
Ще заключа "rendering"
да се извършва
само през камерата.
И ще активирам "active shade".
Ще оставя светлината
да е видима.
А за фон на
самото изображение,
ще използвам нова равнина,
която да е зад него.
Ще направя нов материал
за равнината.
И ще добавя
"gradient ramp"
в "texture" слота
на светлината
като "instance".
В момента "gradient ramp"
е точно в това положение,
както го виждам и в
"preview" на картата.
Оттук затихва надясно.
Това искам да го
променя малко.
Искам от двете страни
да затихва,
по средата да бъде бяло.
И най-силната част,
която да осветява сцената
да бъде хоризонтална.
Другото нещо,
което искам да направя е
от "object properties" на равнината
да махна двете отметки
на "receive" и на "cast shadows".
Ще направя още един
"v-ray plane light",
който да бъде "invisible".
С който ще контролирам
ето този градиент във фона.
"preview" в "active shade"
ми излглежда доста добре.
Ще направи така
един тестов рендер.
Отново постигнахме
добра осветеност.
С фон, който можем
да контролираме.
Светлината осветява обекта
равномерно от всички страни.
Като самите отражения
върху обекта са
без ясна граница.
С този рендер
ще приключим
тази серия от уроци,
които бяха за
стандартните постановки.
При рендериране на
единичен обект.
А в следващият урок,
ще имате възможност
да експериментирате
върху отделен
реален предмет,
за който вие
ще направите
сетъпа на рендеринга.