ВХОД
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
V-Ray Рендери за 3ds Max
V-Ray Рендери за 3ds Max
1. Общо въведение
1. Какво предстои в Модул 1
2. Общо представяне на plugin-a V-Ray 3.0
3. Hardware & Software
4. Избор на V-Ray за текущ render-engine
5. Локализиране на елементите на V-Ray
6. Предварителни настройки на работната среда Част 1
7. Предварителни настройки на работната среда Част 2
8. Дефиниции на някои CG термини
9. Basic/Advanced/Expert изгледи на интерфейса на V-Ray 3.0
10. V-Ray Frame Buffer
11. Проект – “Aula Headphones”
2. Настройки на рендера & Render Elements
1. Какво предстои в Модул 2
2. Basic Render-theory – Raytracing
3. Image Sampler – Fixed rate
4. Image Sampler – Adaptive
5. Image Sampler – Adaptive Subdivision
6. Image Sampler – Progressive
7. Render mask – Selected
8. Basic Render-theory - Color Mapping
9. Global Illumination – Irradiance Map
10. Global Illumination – Light Cache
11. Global Illumination – Brute Force
12. Универсални настройки на V-Ray
13. Работа със запазени настройки за рендериране – Render Presets
14. Елементи на рендера за анализи и постпродукция – Render Elements
15. Как да изберем правилните настройки?
3. V-Ray материали
1. Какво предстои в Модул 3
2. V-Ray Материали – Общ преглед
3. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 1 част
4. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 2 част
5. V-Ray Материали – Пластмаси
6. V-Ray Материали – Метали
7. V-Ray Материали – Дървени повърхности
8. V-Ray Материали – Стъкла
9. Проект – Raspberry
10. V-Ray Материали – Текстил
11. V-Ray Материали – VrayFastSSS2
12. V-Ray Материали – BlendMtl
13. V-Ray Материали – Vray2SidedMtl
14. Проект – “Aula Beer” Задача
15. Проект – “Aula Beer” Решение на Задачата
4. V-Ray светлини
1. Какво предстои в Модул 4
2. Plane Light
3. Sphere Light
4. Превръщане на обект в източник на светлина (Mesh Light)
5. VRaySun & VRaySky
6. Plane Light - Skylight portals
7. Dome Light
8. VRayIES
9. Проект 1 – Дневна 2 – Задача
10. Проект 1 – Дневна 2 – Решение на задачата
11. Проект 1 – Дневна 2 – Анализ
5. V - Ray Physical Camera / V - Ray Обекти / V - Ray Ефекти
1. Какво предстои в Модул 5
2. Основни параметри на V - Ray Physical Camera
3. Второстепенни параметри на V - Ray Physical
4. DOF
5. Motion Blur
6. Lens Effects - Glare and Bloom
7. Caustics
8. Environment Fog
9. V - Ray Toon
10. V - Ray Fur
11. V - Ray Proxy
6. Архитектурно визуализиране с V-Ray - Екстериор
1. Какво предстои в Модул 6
2. Подготовка на сцената - част 1
3. Подготовка на сцената - част 2
4. Околна среда - V-Ray Proxy
5. Околна среда - V-Ray Displacement
6. Околна среда - дневна система с V-Ray Light Mtl + HDRI
7. Вторично осветлeние
8. Тест - рендер
9. Материали
10. Оптимизиране на настройките на рендера - АА
11. Оптимизиране на настройките на рендера - Светлини
12. Оптимизиране на настройките на рендера - GI
13. Оптимизиране на настройките на рендера - Материали
14. Финален рендер - корекции и настройки
15. Финални корекции във Photoshop
7. Архитектурно визуализиране с V - Ray - Интериор
1. Какво предстои в Модул 7
2. Преглед на сцената
3. Преглед на светлини и материали
4. Тест - рендер за "бързо рендериране" - Quick settings
5. Оптимизиране на настройките за финален рендер - АА
6. Оптимизиране на настройките за финален рендер - Lights
7. Оптимизиране на настройките на финален рендер - GI and Mtls
8. Финални корекции във Photoshop
8. Продуктово визуализиране с V-Ray
1. Какво предстои в Модул 8
2. Тестов и Финален присет
3. Светлини - особености
4. Фон 1 - Worm on Cold
5. Фон 2 - Worm on Cold advanced
6. Фон 3 - Light Box
7. Фон 4 - Cylinder
8. Задача 1 - Barcelona Chair
9. Решение 1 - Barcelona Chair
10. Решение 2 - Barcelona Chair
11. Barcelona Chair postwork
12. Задача 2 - Audi R8
13. Решение - Audi R8
V-Ray Материали – Стъкла
Курсове
V-Ray Рендери за 3ds Max
Седмица 3 - V-Ray материали
Your browser does not support video.
СТАРТИРАЙ КУРСА ДНЕС
Предишен
Следващ
V-Ray Рендери за 3ds Max
В курса ще разкриете потенциала на V-Ray и ще научите как да създавате впечатляващи визуализации в програмата 3ds Max. За хората с базови познания, този курс е ключът към експертните умения в областта на 3D визуализацията. Ще усвоите техники за реалистично осветление, материали и текстури, които ще ви позволят да създавате впечатляващи и качествени рендери.
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори
васил
Защо
0
Иванка Георгиева Попова - Колева
Защо...
2
Daniel Dimitrov
Как е направено това пречупване на изображението и от къде идва рефлекцията, тъй като имам проекта и е правено в skech up, а на среща няма никакви сгради има ли варянт да се направи рефлекция без да има нещо от което да рефлектира?
3
Диана Якимова
Защо не виждам готовите стъкла преди рендер?
3
Д. Димитрова
Как да направя диоптрично стъкло?
2
Diana Ivanova
Може ли да се направи матирано стъкло с текстура?
3
васил
каква ми е грешката
15