Как е направено това пречупване на изображението и от къде идва рефлекцията, тъй като имам проекта и е правено в skech up, а на среща няма никакви сгради има ли варянт да се направи рефлекция без да има нещо от което да рефлектира? 

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

*вариант

Да, има вариант, да има рефлекция по стъклата без да има околна среда. Това се прави по два начина поне. Единият начин е отваряш Render прозореца с F10 и натискаш горе таб V-Ray, търсиш надолу щората Environment. Там трябва да активираш Reflection/Refraction Environment и да пуснеш там някаква HDRI карта в слота. Вторият начин е по-гъвкав. Добавяш с сцената една Vray Light като в Type я сменяш на Dome. В същата щора най-долу активираш отметката на Texture и отново пускаш в слота под Texture идна HDRI карта. По-долу в щората Options можеш да настройваш дали да виждаш фона от HDRI картата или да ти е само отражение по гладките повърхности като отметнеш Invisible. Удобството в този случай е, че можеш да въртиш хоризонтално тази карта така, че на прозорците да се вижда отражение, което ти харесва. Трябва да настроиш HDRI картата предварително да ти е Shere от Material Browser-а.

МНОГО БАЛГОДАРЯ !!! Ще пробвам.ПОЗДРАВИ :) :) :)


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация