Постоянство бета
0
Аула точки
9450
Постижения
54
Изгледани уроци
935
Харесани отговора
28
Общо отговора
15
Въпроса
14
Последвани
0
Интереси
Photoshop
HTML
CSS
Графика
CorelDraw
3ds Max
3D Моделиране
Adobe Illustrator
InDesign
Premiere Pro
Графичен дизайн
Предпечат
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max
Adobe After Effects
Тайните на After Effects
Тайните на Illustrator
Рендериране
Тайните на Photoshop
Adobe Photoshop
Растерна графика
Тайните на Premiere Pro
Видео монтаж
HTML5 и CSS3
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
3DS MAX 2018
3D Моделиране и Рендериране
Фотография
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
6
V-Ray
5
3ds Max
4
Photoshop
3
3DS MAX 2018
2
Atom
2
Notepad++
Записани курсове
Завършени обучения
PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Дай, за да получиш
Споделящ знанията си
Професионалист!
Добър приятел
Който помага на другите, помага на себе си
Записани осем курса!
Страхотна екипна работа
Богатството на образованието
Научихте 200 урока!
Непрекъснато израстване
Записани седем курса!
Записани шест курса!
Имейл новини. Ниво 2
Образованието е ключът
Научихте 150 урока!
Инвестиция в знания
Най-интересното знание
Попълнено мнение за един курс
Попълнено мнение за два курса
Потенциал!
Обучение под пара :)
Научихте 120 урока!
Добро утро!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Най-мощното оръжие
Добра екипна работа
Пет влизания за една седмица!
Записани пет курса!
Записани четири курса!
Записани три курса!
Записан втори курс!
Здрав напредък
Благодарност
Профил със снимка
Научихте 40 урока!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Доказани знания
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Три влизания за една седмица
Имейл новини. Ниво 1
Последни форум дискусии
Ако НЕ искаш да има "матиране", "замъгляване" на материала (ако ползваш VRay), трябва да поставиш стойност 1 на Glossiness в часта Refraction. IOR можеш да го поставиш като стойност около 1.05 промерно (да е близо до единица, но да не е 1), за да не прави големи отклонения на образа на изобразените елементи зад плексигласа. В същата секция отметни и Affect Shadows, в противен случай няма да ти е толкова реалистичен рендера от прозрачния материал. Ако обаче ползваш друг рендер и други настройки на материала, трябва да помага някой друг, но има вероятност принципа на настройка на материалите да е подобна като идея.
Преди съм ползвал Mental Ray и Scanline също (в старите версии на МАХ), но откакто започнах да работя с Vray съм очарован. Бързодействие, качество на готово изображение, реалистичност. Ако този, който подготвя сцената, може достатъчно добре да настрои всичко в нея, VRay дава достатъчно реалистични резултати за тази цел. VRay има добра поддръжка, много готови материали, туториали и готови модели за него. И най-вече това, че е разработен от българин :)
Най-вероятно има проблем с твоят Illustrator. Възможно е да не отваря ai файл, ако ai файлът е записан на по-нова версия на Illustrator. Ще ти изведе съобщение за това и ще ти отвори празен файл с бял фон.
Но щом не отваря дори jpg файл, значи проблема е друг. Някакъв Printscreen на ситуацията можеш ли да качиш?
Виктория има предвид, че бяха добавени 20 рх само на текста, а картинката също слезе още 20 рх надолу без да й са добавени още рх. Би трябвало само текста да слезе надолу щом само на него му се добавят рх, а не и картинката.
Да, има вариант, да има рефлекция по стъклата без да има околна среда. Това се прави по два начина поне. Единият начин е отваряш Render прозореца с F10 и натискаш горе таб V-Ray, търсиш надолу щората Environment. Там трябва да активираш Reflection/Refraction Environment и да пуснеш там някаква HDRI карта в слота. Вторият начин е по-гъвкав. Добавяш с сцената една Vray Light като в Type я сменяш на Dome. В същата щора най-долу активираш отметката на Texture и отново пускаш в слота под Texture идна HDRI карта. По-долу в щората Options можеш да настройваш дали да виждаш фона от HDRI картата или да ти е само отражение по гладките повърхности като отметнеш Invisible. Удобството в този случай е, че можеш да въртиш хоризонтално тази карта така, че на прозорците да се вижда отражение, което ти харесва. Трябва да настроиш HDRI картата предварително да ти е Shere от Material Browser-а.
Най-вероятно сте отментнали чекбокса на това да се виждат семпълите.