Защо се получават светли петна по стените?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте. В сцената са използвани само Photometric Free Light. От къде се получават светлите кръгове по стените и околните повърхности?

Прилагам още една снимка, на която по-ясно се виждат кръговете по стените

Здравей,
какви светлинни източници ползваш за светлините на тавана и с акакви настройки са?Кой рендер енджин ползваш?

Светлините на тавана са Photometric - Free Light, render- mental ray. Прилагам снимка с настройките на светлините.

При мен този проблем се получава, само когато се стартира рендера от перспектива, а не през камерата - когато си е през камерата всичко е наред. Пускай си рендера и ти така и другото нещо което мога да те посъветвам е да намалиш интензитета на лампита и да смениш типа на сенките на Ray Traced.

Здравейте отново, но проблемът и през камера не се решава при мен....

Пробвай да направиш един тест като увеличиш това число и рендни нов регион да видим дали ще се промени нещо =>

За съжаление не се получава..

Най-вероятно сте отментнали чекбокса на това да се виждат семпълите.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация