Какво е подходящо за стойност на материал /прозрачен плексиглас/ когато се припокриват. Получава се матиране в тази част.
...първо сега се уча, но не разбрах матиране ли искаш или повече прозрачност (бих пробвал с това Еxit refraction, ако не бъркам, тъй като е танък материала тук....
а може, брайтнес-а при refraction-a...не съм сигурен просто гадая :)
Благодаря, бих искала повече прозрачност, както в действителноста се получава при припокриване на два прозрачни материала /в случая пликсиглас с деб. 3мм/
Ако НЕ искаш да има "матиране", "замъгляване" на материала (ако ползваш VRay), трябва да поставиш стойност 1 на Glossiness в часта Refraction. IOR можеш да го поставиш като стойност около 1.05 промерно (да е близо до единица, но да не е 1), за да не прави големи отклонения на образа на изобразените елементи зад плексигласа. В същата секция отметни и Affect Shadows, в противен случай няма да ти е толкова реалистичен рендера от прозрачния материал. Ако обаче ползваш друг рендер и други настройки на материала, трябва да помага някой друг, но има вероятност принципа на настройка на материалите да е подобна като идея.