Ранг 3
FREE

72255 Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: октомври 2014
					
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

3075

 
Постижения

24

за седмица 0
Изгледани уроци

186

за седмица 0
Харесани отговора

6

за седмица 0
Общо отговора

9

за седмица 0
Въпроса

3

за седмица 0
Последвани

0

 

Интереси

CorelDraw 3ds Max

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
5
3ds Max

Записани курсове


Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Образованието е ключът
Инвестиция в знания
Обучение под пара :)
Добро начало
Три влизания за една седмица
Продължаваме напред
Записан втори курс!
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Имейл новини. Ниво 3
Имейл новини. Ниво 2
Пет влизания за една седмица!
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Стабилен напредък
Доказани знания
Който се учи, той ще сполучи
Благодарност
Напредък
Напред, напред, напред
Имейл новини. Ниво 1
Първи стъпки

Последни форум дискусии

Намерих решение - Вмъквам обект съставен от няколко части /линии/, след което от менюто Modify - Editable Spline - избирам Vertex, след това маркирам всички точки от обекта и от под меню Geometry задавам Weld и обекта може да се конвертира в Editable Poly.
Здравей, друг проблем, като конвертирам изображението в Convert to Editable Poly, част от него изчезва и на практика не мога да правя нищо с него.
Здравейте, Искам да създам някакъв обект, правоъгълник с дъга върху него и да обединя двата обекта в едно. В последствие, да кажем, ще превърна в някакъв поли обект с помощта на модификатор. Правоъгълникът е с размери 200 х 60 см, а за дъгата, честно казано, се затрудних да й определя размерите. Интересува ме най-високата точка на дъгата, но не знам от къде да я видя? Ориентирах се горе-долу по грида и предполагам, че е 25-30 см. Дъгата е нанесена върху правоъгълника с помощта на 2.5 прилепвания (включено endpoint). Крайните точки на дъгата са съвсем точно върху правоъгълника. Гледах ги във всички вюпорти. Обектът като цяло е конвертиран в Editable Spline, обаче не иска да се изпълнява командата Weld. Пробвах да задам по-висока стойност, но пак не иска. Командата Trim не иска да изтрие най-горния сегмент на правоъгълника.... не знам защо? Премахва всички останали сегменти, обаче него не иска.
Предлагам и друг начин, създаваме правоъгълник /Rectangle/ с нужните размери, конвертираме го в /Editable Spline/, селектираме сегмента където ни е необходима дъгата, добавяме точка в средата чрез Divide, конвертираме я в Bezier corner а всички останали точки /4/ в Corner. Маркираме точката /Bezier corner/ която сме създали в  сегмента за дъгата и местим на нужното разстояние, десен бутон в/у Select and move, задаваме координати.
Здравей, последвах съвета ти и се получи това което ми трябваше,  Благодаря :)
Затова правя следното отварям корелски файл в Adobe Illustrator и го експортирам в dwg и тогава го импортирам в 3D Max
Да, но когато се опитам да импортна файла който е във формат Adobe Illustrator (AI) ми излиза следното съобщение Improper file format.