Постоянство бета
0
Аула точки
3075
Постижения
24
Изгледани уроци
186
Харесани отговора
6
Общо отговора
9
Въпроса
3
Последвани
0
Интереси
CorelDraw
3ds Max
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
5
3ds Max
Записани курсове
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Образованието е ключът
Инвестиция в знания
Обучение под пара :)
Добро начало
Три влизания за една седмица
Продължаваме напред
Записан втори курс!
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Имейл новини. Ниво 3
Имейл новини. Ниво 2
Пет влизания за една седмица!
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Стабилен напредък
Доказани знания
Който се учи, той ще сполучи
Благодарност
Напредък
Напред, напред, напред
Имейл новини. Ниво 1
Първи стъпки
Последни форум дискусии
Намерих решение - Вмъквам обект съставен от няколко части /линии/, след което от менюто Modify - Editable Spline - избирам Vertex, след това маркирам всички точки от обекта и от под меню Geometry задавам Weld и обекта може да се конвертира в Editable Poly.
Здравей, друг проблем, като конвертирам изображението в Convert to Editable Poly, част от него изчезва и на практика не мога да правя нищо с него.
Предлагам и друг начин, създаваме правоъгълник /Rectangle/ с нужните размери, конвертираме го в /Editable Spline/, селектираме сегмента където ни е необходима дъгата, добавяме точка в средата чрез Divide, конвертираме я в Bezier corner а всички останали точки /4/ в Corner. Маркираме точката /Bezier corner/ която сме създали в  сегмента за дъгата и местим на нужното разстояние, десен бутон в/у Select and move, задаваме координати.
Здравей, последвах съвета ти и се получи това което ми трябваше,  Благодаря :)
Затова правя следното отварям корелски файл в Adobe Illustrator и го експортирам в dwg и тогава го импортирам в 3D Max
Да, но когато се опитам да импортна файла който е във формат Adobe Illustrator (AI) ми излиза следното съобщение Improper file format.