Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
V-Ray Рендери за 3ds Max
1. Общо въведение
- 1. Какво предстои в Модул 1
- 2. Общо представяне на plugin-a V-Ray 3.0
- 3. Hardware & Software
- 4. Избор на V-Ray за текущ render-engine
- 5. Локализиране на елементите на V-Ray
- 6. Предварителни настройки на работната среда Част 1
- 7. Предварителни настройки на работната среда Част 2
- 8. Дефиниции на някои CG термини
- 9. Basic/Advanced/Expert изгледи на интерфейса на V-Ray 3.0
- 10. V-Ray Frame Buffer
- 11. Проект – “Aula Headphones”
2. Настройки на рендера & Render Elements
- 1. Какво предстои в Модул 2
- 2. Basic Render-theory – Raytracing
- 3. Image Sampler – Fixed rate
- 4. Image Sampler – Adaptive
- 5. Image Sampler – Adaptive Subdivision
- 6. Image Sampler – Progressive
- 7. Render mask – Selected
- 8. Basic Render-theory - Color Mapping
- 9. Global Illumination – Irradiance Map
- 10. Global Illumination – Light Cache
- 11. Global Illumination – Brute Force
- 12. Универсални настройки на V-Ray
- 13. Работа със запазени настройки за рендериране – Render Presets
- 14. Елементи на рендера за анализи и постпродукция – Render Elements
- 15. Как да изберем правилните настройки?
3. V-Ray материали
- 1. Какво предстои в Модул 3
- 2. V-Ray Материали – Общ преглед
- 3. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 1 част
- 4. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 2 част
- 5. V-Ray Материали – Пластмаси
- 6. V-Ray Материали – Метали
- 7. V-Ray Материали – Дървени повърхности
- 8. V-Ray Материали – Стъкла
- 9. Проект – Raspberry
- 10. V-Ray Материали – Текстил
- 11. V-Ray Материали – VrayFastSSS2
- 12. V-Ray Материали – BlendMtl
- 13. V-Ray Материали – Vray2SidedMtl
- 14. Проект – “Aula Beer” Задача
- 15. Проект – “Aula Beer” Решение на Задачата
4. V-Ray светлини
- 1. Какво предстои в Модул 4
- 2. Plane Light
- 3. Sphere Light
- 4. Превръщане на обект в източник на светлина (Mesh Light)
- 5. VRaySun & VRaySky
- 6. Plane Light - Skylight portals
- 7. Dome Light
- 8. VRayIES
- 9. Проект 1 – Дневна 2 – Задача
- 10. Проект 1 – Дневна 2 – Решение на задачата
- 11. Проект 1 – Дневна 2 – Анализ
5. V - Ray Physical Camera / V - Ray Обекти / V - Ray Ефекти
6. Архитектурно визуализиране с V-Ray - Екстериор
- 1. Какво предстои в Модул 6
- 2. Подготовка на сцената - част 1
- 3. Подготовка на сцената - част 2
- 4. Околна среда - V-Ray Proxy
- 5. Околна среда - V-Ray Displacement
- 6. Околна среда - дневна система с V-Ray Light Mtl + HDRI
- 7. Вторично осветлeние
- 8. Тест - рендер
- 9. Материали
- 10. Оптимизиране на настройките на рендера - АА
- 11. Оптимизиране на настройките на рендера - Светлини
- 12. Оптимизиране на настройките на рендера - GI
- 13. Оптимизиране на настройките на рендера - Материали
- 14. Финален рендер - корекции и настройки
- 15. Финални корекции във Photoshop
7. Архитектурно визуализиране с V - Ray - Интериор
- 1. Какво предстои в Модул 7
- 2. Преглед на сцената
- 3. Преглед на светлини и материали
- 4. Тест - рендер за "бързо рендериране" - Quick settings
- 5. Оптимизиране на настройките за финален рендер - АА
- 6. Оптимизиране на настройките за финален рендер - Lights
- 7. Оптимизиране на настройките на финален рендер - GI and Mtls
- 8. Финални корекции във Photoshop
8. Продуктово визуализиране с V-Ray
- 1. Какво предстои в Модул 8
- 2. Тестов и Финален присет
- 3. Светлини - особености
- 4. Фон 1 - Worm on Cold
- 5. Фон 2 - Worm on Cold advanced
- 6. Фон 3 - Light Box
- 7. Фон 4 - Cylinder
- 8. Задача 1 - Barcelona Chair
- 9. Решение 1 - Barcelona Chair
- 10. Решение 2 - Barcelona Chair
- 11. Barcelona Chair postwork
- 12. Задача 2 - Audi R8
- 13. Решение - Audi R8
Задача 2 - Audi R8
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори