Въпрос към урок: Превръщане на обект в източник на светлина (Mesh Light)
от курс: V-Ray Рендери за 3ds Max
Защо ми изчезва геометрията?
Здравейте, превръщам обект в ""mesh light", но геометрията ми става "невидима" остава само светлина, а аз искам да я запазя. Защо се получава така и как мога да го коригирам?
Здравей, идеята на командата MeshLight е точно това - да конвертира обекта в светлинен източник, но ако искаш да имаш и геометрията и новата конверетирата светлина, може просто да клонираш геометрията преди да я конвертираш. Това става, като ти е селектирана геометрията и избереш Crrl+V. Другият вариант, ако геометрията ти е вече конвертирана е да избереш Extract Mesh as Node, както е показано на прикаченото изображение и така ще имаш отново и геометрията и светлината ->
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси