Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно ChatGPT предизвикателство Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									0
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									V-Ray Рендери за 3ds Max
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Общо въведение
													
												- 1. Какво предстои в Модул 1
 - 2. Общо представяне на plugin-a V-Ray 3.0
 - 3. Hardware & Software
 - 4. Избор на V-Ray за текущ render-engine
 - 5. Локализиране на елементите на V-Ray
 - 6. Предварителни настройки на работната среда Част 1
 - 7. Предварителни настройки на работната среда Част 2
 - 8. Дефиниции на някои CG термини
 - 9. Basic/Advanced/Expert изгледи на интерфейса на V-Ray 3.0
 - 10. V-Ray Frame Buffer
 - 11. Проект – “Aula Headphones”
 
																												2. Настройки на рендера & Render Elements
													
												- 1. Какво предстои в Модул 2
 - 2. Basic Render-theory – Raytracing
 - 3. Image Sampler – Fixed rate
 - 4. Image Sampler – Adaptive
 - 5. Image Sampler – Adaptive Subdivision
 - 6. Image Sampler – Progressive
 - 7. Render mask – Selected
 - 8. Basic Render-theory - Color Mapping
 - 9. Global Illumination – Irradiance Map
 - 10. Global Illumination – Light Cache
 - 11. Global Illumination – Brute Force
 - 12. Универсални настройки на V-Ray
 - 13. Работа със запазени настройки за рендериране – Render Presets
 - 14. Елементи на рендера за анализи и постпродукция – Render Elements
 - 15. Как да изберем правилните настройки?
 
																												3. V-Ray материали
													
												- 1. Какво предстои в Модул 3
 - 2. V-Ray Материали – Общ преглед
 - 3. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 1 част
 - 4. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 2 част
 - 5. V-Ray Материали – Пластмаси
 - 6. V-Ray Материали – Метали
 - 7. V-Ray Материали – Дървени повърхности
 - 8. V-Ray Материали – Стъкла
 - 9. Проект – Raspberry
 - 10. V-Ray Материали – Текстил
 - 11. V-Ray Материали – VrayFastSSS2
 - 12. V-Ray Материали – BlendMtl
 - 13. V-Ray Материали – Vray2SidedMtl
 - 14. Проект – “Aula Beer” Задача
 - 15. Проект – “Aula Beer” Решение на Задачата
 
																												4. V-Ray светлини
													
												- 1. Какво предстои в Модул 4
 - 2. Plane Light
 - 3. Sphere Light
 - 4. Превръщане на обект в източник на светлина (Mesh Light)
 - 5. VRaySun & VRaySky
 - 6. Plane Light - Skylight portals
 - 7. Dome Light
 - 8. VRayIES
 - 9. Проект 1 – Дневна 2 – Задача
 - 10. Проект 1 – Дневна 2 – Решение на задачата
 - 11. Проект 1 – Дневна 2 – Анализ
 
																												5. V - Ray Physical Camera / V - Ray Обекти / V - Ray Ефекти
													
												
																												6. Архитектурно визуализиране с V-Ray - Екстериор
													
												- 1. Какво предстои в Модул 6
 - 2. Подготовка на сцената - част 1
 - 3. Подготовка на сцената - част 2
 - 4. Околна среда - V-Ray Proxy
 - 5. Околна среда - V-Ray Displacement
 - 6. Околна среда - дневна система с V-Ray Light Mtl + HDRI
 - 7. Вторично осветлeние
 - 8. Тест - рендер
 - 9. Материали
 - 10. Оптимизиране на настройките на рендера - АА
 - 11. Оптимизиране на настройките на рендера - Светлини
 - 12. Оптимизиране на настройките на рендера - GI
 - 13. Оптимизиране на настройките на рендера - Материали
 - 14. Финален рендер - корекции и настройки
 - 15. Финални корекции във Photoshop
 
																												7. Архитектурно визуализиране с V - Ray - Интериор
													
												- 1. Какво предстои в Модул 7
 - 2. Преглед на сцената
 - 3. Преглед на светлини и материали
 - 4. Тест - рендер за "бързо рендериране" - Quick settings
 - 5. Оптимизиране на настройките за финален рендер - АА
 - 6. Оптимизиране на настройките за финален рендер - Lights
 - 7. Оптимизиране на настройките на финален рендер - GI and Mtls
 - 8. Финални корекции във Photoshop
 
																												8. Продуктово визуализиране с V-Ray
													
												- 1. Какво предстои в Модул 8
 - 2. Тестов и Финален присет
 - 3. Светлини - особености
 - 4. Фон 1 - Worm on Cold
 - 5. Фон 2 - Worm on Cold advanced
 - 6. Фон 3 - Light Box
 - 7. Фон 4 - Cylinder
 - 8. Задача 1 - Barcelona Chair
 - 9. Решение 1 - Barcelona Chair
 - 10. Решение 2 - Barcelona Chair
 - 11. Barcelona Chair postwork
 - 12. Задача 2 - Audi R8
 - 13. Решение - Audi R8
 
Какво предстои в Модул 8
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук