Безплатно! 21-дневно предизвикателство за изграждане на навици 2025 г. Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
V-Ray Рендери за 3ds Max
1. Общо въведение
- 1. Какво предстои в Модул 1
- 2. Общо представяне на plugin-a V-Ray 3.0
- 3. Hardware & Software
- 4. Избор на V-Ray за текущ render-engine
- 5. Локализиране на елементите на V-Ray
- 6. Предварителни настройки на работната среда Част 1
- 7. Предварителни настройки на работната среда Част 2
- 8. Дефиниции на някои CG термини
- 9. Basic/Advanced/Expert изгледи на интерфейса на V-Ray 3.0
- 10. V-Ray Frame Buffer
- 11. Проект – “Aula Headphones”
2. Настройки на рендера & Render Elements
- 1. Какво предстои в Модул 2
- 2. Basic Render-theory – Raytracing
- 3. Image Sampler – Fixed rate
- 4. Image Sampler – Adaptive
- 5. Image Sampler – Adaptive Subdivision
- 6. Image Sampler – Progressive
- 7. Render mask – Selected
- 8. Basic Render-theory - Color Mapping
- 9. Global Illumination – Irradiance Map
- 10. Global Illumination – Light Cache
- 11. Global Illumination – Brute Force
- 12. Универсални настройки на V-Ray
- 13. Работа със запазени настройки за рендериране – Render Presets
- 14. Елементи на рендера за анализи и постпродукция – Render Elements
- 15. Как да изберем правилните настройки?
3. V-Ray материали
- 1. Какво предстои в Модул 3
- 2. V-Ray Материали – Общ преглед
- 3. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 1 част
- 4. V-Ray Материали – VrayMtl (overview) 2 част
- 5. V-Ray Материали – Пластмаси
- 6. V-Ray Материали – Метали
- 7. V-Ray Материали – Дървени повърхности
- 8. V-Ray Материали – Стъкла
- 9. Проект – Raspberry
- 10. V-Ray Материали – Текстил
- 11. V-Ray Материали – VrayFastSSS2
- 12. V-Ray Материали – BlendMtl
- 13. V-Ray Материали – Vray2SidedMtl
- 14. Проект – “Aula Beer” Задача
- 15. Проект – “Aula Beer” Решение на Задачата
4. V-Ray светлини
- 1. Какво предстои в Модул 4
- 2. Plane Light
- 3. Sphere Light
- 4. Превръщане на обект в източник на светлина (Mesh Light)
- 5. VRaySun & VRaySky
- 6. Plane Light - Skylight portals
- 7. Dome Light
- 8. VRayIES
- 9. Проект 1 – Дневна 2 – Задача
- 10. Проект 1 – Дневна 2 – Решение на задачата
- 11. Проект 1 – Дневна 2 – Анализ
5. V - Ray Physical Camera / V - Ray Обекти / V - Ray Ефекти
6. Архитектурно визуализиране с V-Ray - Екстериор
- 1. Какво предстои в Модул 6
- 2. Подготовка на сцената - част 1
- 3. Подготовка на сцената - част 2
- 4. Околна среда - V-Ray Proxy
- 5. Околна среда - V-Ray Displacement
- 6. Околна среда - дневна система с V-Ray Light Mtl + HDRI
- 7. Вторично осветлeние
- 8. Тест - рендер
- 9. Материали
- 10. Оптимизиране на настройките на рендера - АА
- 11. Оптимизиране на настройките на рендера - Светлини
- 12. Оптимизиране на настройките на рендера - GI
- 13. Оптимизиране на настройките на рендера - Материали
- 14. Финален рендер - корекции и настройки
- 15. Финални корекции във Photoshop
7. Архитектурно визуализиране с V - Ray - Интериор
- 1. Какво предстои в Модул 7
- 2. Преглед на сцената
- 3. Преглед на светлини и материали
- 4. Тест - рендер за "бързо рендериране" - Quick settings
- 5. Оптимизиране на настройките за финален рендер - АА
- 6. Оптимизиране на настройките за финален рендер - Lights
- 7. Оптимизиране на настройките на финален рендер - GI and Mtls
- 8. Финални корекции във Photoshop
8. Продуктово визуализиране с V-Ray
- 1. Какво предстои в Модул 8
- 2. Тестов и Финален присет
- 3. Светлини - особености
- 4. Фон 1 - Worm on Cold
- 5. Фон 2 - Worm on Cold advanced
- 6. Фон 3 - Light Box
- 7. Фон 4 - Cylinder
- 8. Задача 1 - Barcelona Chair
- 9. Решение 1 - Barcelona Chair
- 10. Решение 2 - Barcelona Chair
- 11. Barcelona Chair postwork
- 12. Задача 2 - Audi R8
- 13. Решение - Audi R8
Въведение към онлайн обучението в Аула
Стъпки преди да започнете обучението
1. Ако изпитвате някакви технически трудности, използвайте безплатния броузър Chrome
2. Направете следните настройки, за да получавате важни имейли от нас. Вижте настройките тук.
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук