Има ли възможност за Hyperlink от един лист към конкретна /table name/ таблица в друг лист в който има примерно 15 таблички? Или в една една голяма таблица да са ми данните за всичките 15 обекта, но да мога да изкарвам обобщени данни за всеки един от тях. Много близък е примера със сметките за апартамента, само че за 15 недвижими имота. Това всичкото се опитвам да го направя с вградените таблици.
При всички случаи е по-добре да се ползва една таблица, вместо 15 таблици.
Това може да се осъществи, когато сложим например колона, в която да има име/номер на имота. Когато сме задали на всеки ред кой имот е, после можем да добавим филтър и да филтрираме като показваме само по един имот, но данните ни са в една таблица.
Иначе препратки можем да правим по показания начин във видеото или към име на листа + номер на клетката или към името на таблица.
Работя на версия 2010 следвах стъпките в урока да проверя наученото,но на СЕВЕР ми пише "Без таблица",на Юг ми пише Таблица.Показаните формули ми се получиха но резултатаът "0"нула.Къде греша?
Здравейте, мисля че е необходимо да се дадат имена на съответните листа и да се създаде/инсърт/ обект таблица във втория лист-юг, за да има възможност за референция.
При мен също излизат нули въпреки,че имам заглавие на таблицата.Другото е,че когато вмъкна таблица Ексел ми съобщава, че данните стават статични.Трябва ли да променя някакви настройки и ако е така може ли да ми покажете кои?
Здвавейте г-н Цукев,
Нямям възможност да участвам и следя курсовете в ритъма в който се поднасят но ме интересува:
Има ли възможност за препратки от аутокад към ексел по точно таблица от DATAEXTRACTION и EXCEL , кръгови препратки и регенириране ??? Формули от ексел да четат от таблици в аутокад.
Ако има то предвидено ли е в курса? Желанието ми е да се разгледа най-подробно, дори да се обособи като отделен модул.
Благодаря за курсовете много са ценни, радвам се че съм в групата.
Ще има наистина отделен модул autocad и excel, в който ще разгледаме всичко това.
Може да се направи връзка от Аутокад към Ексел, както и от Ексел към Аутокад и данните да се обновяват след натискане на бутон update.
Наистина много интересни неща, които самият аз нямам търпение да покажа в този отделен модул.
Благодаря, всичко е много интересто и се радвам че ? години ще мога да ползвам блога.
Също е много интересто да споделите уенията си за лесно и бързо извеждане на данни чрез правилно наиманование на блокове (( имена на общ блок, с мнаго блокове (динамичи още по добре) и т. н )) + връзката с име на слоеве, цветове и т.н. Това е просто една идея и тема за размисъл. Не е антажиращ отговора. Вярвам че предстоят много интересни неща.
Остам верен почитател, ученик и фен на начинанието Ви. Не се потдавайте на някои прибързани мнения!
Здравейте! Знам, че на този етап вече въпросът е глупав, но вчера се сблъсках с този проблем. Работих на чужд компютър и при натискане на стрелкичките на клавиатурата не ми се сменяше клетката, а се скрива по един ред на горе или надолу от листа, а самият курсор си стой на същата клетката. Предполагам, че е изключена някоя опция на Excell, но не знам коя може да бъде. Благодаря предварително!
Здравей, Гергана проблема не е в настройката на Excel, най - вероятно е включен Scroll Lock бутона на клавиатурата и съответно натискайки стрелките вместо те да те вкарват в друга клетка, те "скролват" ( все едно оперираш с колелцето на мишката ). Изключи Scroll Lock бутона и вече натискайки стрелките ще се местиш измежду клетките.Надявам се отговорът ми да е бил полезен.
да, явно това е бил проблема. Благодаря!
Здравейте. Знам че въпроса ми го има в уроците , но не мога да се сетя а ми трябва спешно . Как може да копирам данните от 1 шиит и да го копирам в друг документ на ексел като запазя формулите и т.н. Благодаря предварително. Знам и мястото не е тук за въпроса ми най вероятно за което се извинявам
копирате данните от 1-ия шиит и в новия документ - Paste Smecial
извинет - Paste Special
Таблица се копира от един лист на друг при различни условия като хванем табли- цата от първия лист, след това натискам CTRL+C, след това избирам долу в ляво на реда листа, върху който искам да копирам, отварям PASTE, което се състои от две части - отварят се различни функции - избирам си тази, която ми е необходи- ма и кликвам върху нея.Движейки се с курсора върху функциите се показва всяка функция какво прави.Това е начин на действие в по-новите версии на Excel.
И друг вариант - съхраняваш документа и под друго име.
Здравейте! Работя с Excel 2010. Когато искам да копирам от един файл на друг дадена таблица Paste Special ми отваря съвсем непознат за мен прозорец, където не ми дава възможност да избера под каква форма да копирам файла. Къде греша?
Здравей, Димитър.
Може ли да поставиш снимка на този прозорец за да видим какво точно се случва при теб?
Е свали последния прозорец малко надолу де! ;-)
Провери надолу дали поле Reminder Time е "maped from" Reminder Time, ако изобщо има такова поле (или подобно).
Има такова поле, просто не се вижда, защото повече от две картинки не ми дава да прикачвам и доста пъти се пробвах докато кача тези, затова всичко е разделено на части.
Предполагам, Бригита ;-) На последния прозорец отгоре пише да завлечеш от лявото поле каквото искаш към дясното срещу съответното име. Т.е. да хванеш с мишката Reminder Time от лявото поле и да го завлечеш срещу Reminder Time от дясното. Логиката на импорта според мен казва, че стойността от лявото поле ще се въведе под съответно име в дясното поле.
Здравей, понеже има част 5 на въпроса, а съм нова във форума има ли и предишни въпроси към импортирането? Аз не разбрах от къде точно ти идва проблема само по това описание. Но при импортиране на напомняния в outlook има две тънкости. Първо оутлук слага напомняне, само ако импортираните данни са в основния ти календар или контакти, създадени by default. Т.е. ако си създала допълнителен календар и искаш данните да отидат там, няма да имаш известия. И второ: преди да създадеш файла за импортиране се увери, че това, което подаваш като дати със сигурност ексела или уърда, или от където е таблицата са дати. В смисъл провери в календара, дали имаш създадено събитие под съответната дата. Ако нямаш такава, това е защото при импортирането на файла, оутлука не е разбрал, че му подаваш дата.
Благодаря за изчерпателния отговор! Моля само да кажеш какво имаш предвид под основен календар?
Здравей. Под основен календар имам предвид календара, който се зарежда на пощата след първоначалната инсталация на профила. В смисъл, когато си настроите пощата на Outlook долу в ляво имате четири бутончета - поща, календар, контакти и задачи. Всички тези неща идват готови оптимизирани за вашата поща и профил. Но Вие може да решите, че не искате само един календар, а искате един календар за личните си задачи, един за служебните, един за рождени дни и т.н. Всички допълнителни календари може да си създадете от създай нов елемент или календар. Зависи от версията 2007/2010. И когато кликнете в режим календар, може да включвате и изключвате кои календари да виждате съвместно или припокриващо се и т.н. Но когато импортвате данни от външен файл (csv), в които има рождени дни или напомняния-дати трябва задължително да ги пратите в календара, които сте имали първоначално, а не в тези календари, които сте си създали допълнително. Това според мен е някакъв бъг, поне при версиите 2007/2010. С по-новите 2013/2015 не съм работила. Когато ми се появи този проблем, четох доста по форумите, говориха евентулано за настройка на майл сървъра, но чак до там не съм компетентна, затова просто сложих датите в календара, които си имах изначално и се простих с идеята, че може да имам различни календари за различните си тематики. По-скоро тази категоризация на ангажиментите може да се наприве чрез категоризациите.
Благодаря, Юлия, за изчерпателният отговор!
Ексел 2013
Но само на латиница!!
Здравейте! Възможно ли е да се копират един и същи ред (например 2) от няколко файла едновременно и след това да могат да бъдат поставени в друг файл?
Ne
благодаря!
@ Милен Христов, може ли да опишеш малко по - подброно. Искам само реd ( няколко реда ) да копираш или всичко в даден sheet да отиде в друг Workbook , изцяло нов Workbook. Кажи конкретния пример, защото следва да стане посредством VBA, просто малко кокретизирай, за да може да се даде по - конкретно решение, надали искаш само един ред от няколко workbooks които искаш да копираш.
от няколко урока насам видеото стана леко забързано? Най-вече си личи по гласа на лектора!
Здравей, провери на каква скорост си нагласил видео плаъер - а ( снимка 1 позиция 1 ).
Прлиближи се в долния край на player - a и там където са стойностите 1X, 1,25X ..... избери го да е 1 и ще е с нормална скорост.
Благодаря за бързият отговор-разбрах моята грешка!
Здравейте, моят въпрос е дали не трябва все пак клетката С1 да е фиксирана, имам предвид с F4?
Здравей, Соня.
Клетка C1, а и коя да е клетка се фиксира, т.е. прави се абсолютна препратка към нея тогава когато, дадената клетка участва във формула, която ще бъде размножена в още няколко клетки. Тогава съответно искаме тя да е фиксирана т.к. при размножаването (раздърпването), надолу по редовете например, на клетката с формулата следва C1, да стане C2, C3, C4 и т.н. А ние не искаме това искаме във формуалта да участва C1 само затова я и заключваме.
В нашия случай след като сме записали стойността от C1 в клетката C23 от друг sheet (снимка 1 позиции 1 и 2 ), тя за нас вече е C23 в този sheet и съответно трябва да фиксираме C23 в sheet -a (снимка 2 позиции 1 и 2) т.к. ползваме стойността от клетка C23 от настоящия sheeet.
Има ли бърз начин за придвижване най-вдясно и съответно най-вляво /края и началото/ при голям брой страници/sheet/ в един файл?
Току що видях ,че в обновения курс има модул "тънкости при работа с множество листа", но имам още два модула до тогава, а на мен ми е необходимо да го науча бързо, за да не губя излишно време. Имам срок за бързо предаване на справка. Затова моля за отговор.
Отляво на най-левия шийт има едни стрелкички. Те са точно в най-левия ъгъл на екрана.
Десен бутон на тях и излиза списък с всички шийтове. От там бързо и лесно може да се преминава между тях.
Ето тук е обяснено добре: Sheet_1
Има вариант и с хиперлинкове, който е още по-бърз, но изисква предварително да се създадат тези хипервръзки.
Ето тук е обяснено как: Sheet_2
Здравей, Ирина.
Конкретно за преминавне от най-крайния в началото и след това най-крайния в дясно може да използвате стрелките в ляво като преминавайки от едния край в другия става, като се натисне и задържи Ctrl и след това ляв клик върху дясната стрелка и следва да отидеш най-накрая ( снимка 1 позиция 1), ако съответно си накрая натиснеш и задържиш Ctrl и кликнеш в левият бутона на мишката на дясната стрелка слдва да отидеш в началото (снимка 1 позиция 2).
Иначе както горе с помената с десен бутон на мишката върху тези стрелки следва да ти се появи списък (снимка 2 позиция 1) с листовете.
Само едно уточнение към отговора на Краси. Когато се направи това: "като се натисне и задържи Ctrl и след това ляв клик върху дясната стрелка и следва да отидеш най-накрая "
Не отиваме директно в най-крайния шийт. Просто той се показва в лентата и вече можем да кликнем на него.
От личен опит мога да споделя, че най-бързо и удобно става с хипервръзки
Благодаря за отговора. Просто, бързо и лесно, но трябва да го знаеш. Затова е създадена Аула.
Здравейте, как мога да изведа в рибън отдела DESIGN, TABLE TOOLS. Спомням си, че имаше обяснение за този отдел, но не мога да го направя. Повтарям упражнението, но не излиза точно като в урока. Малко помощ?
За да се появи това меню, създадената таблица, трябва да е маркирана.
Благодаря! Ще пробвам веднага.