Думичката "вграните " от въпроса на теста към този урок може би трябва да се редактира на вградените или ?
Благодаря за информацията, ще предам да го коригират :)
Къде да намеря Total Row в Excel 2003?
Безкрайно благодаря, Камелия!Няколко дни се мъча...
Много благодаря, Камелия! Получи се веднага, а и аз се мъчих няколко дни.
В ексел2010 е малко сложно.Задължително трябва да сте направили таблицата с редове и колони от "Вмъкване";Таблица;появява се тогава опцията "проектиране".И от тук може да маркираме"Сумиращ ред".
Росица Найденова Кузманова ако добавите сумиращ ред както е показано в урока, не може да Ви се показва 0. Ако офисът Ви е на БГ, точно от проектиране се вмъква "Сумиращ ред"
Въпросът ми е: Искам за всеки месец да разбера колко са ми АУР и финансовите, без да правя 12 таблици. Извадил съм и съответните проценти за всеки един етап и подетап. Ще ми се , ако искам да видя за Март примерно, само да натисна март и да ми излязат всичките данни. Надявам се, че съм обяснил конкретния случай.
Здравей, това може да бъде постигнато посредством Data Validation в комбинация с Vlookup.
Няма да се спирам подобно на това как се работи с функцията, т.к. в настоящият курс в Модул 7 Уроци 1,2 и 3 е разяснено доста подробно как се работи с Data Validation.
Идеята е следната имате данни, каквито и да било за всеки един месец - Януари, Февруари, Март и т.н. и искате при избор от падащо меню на някой от месец да речем Март да се покажат данни АУР, Финанси и т.н., точно това е показано и в уроците само че се избират имена (в твоя случай месеци), като за тези имена не се появяват АУР, Финанси както при теб ами се появяват - телефонен номер, email и т.н. за съответното избрано име. Това е основната идея, виждаш че е аналогична на твоята, така че само трябва да преминеш през тези три урока и съм сигурен че ще се справиш.
Урок 1: Избор на данни от падащо меню в една клетка
Урок 2: Изолиране на данните в отделен лист и използването им като опростена база данни
Урок 3: Автоматично изваждане на данни от отделни листа - Vlookup
Една препоръка, ако ти се налага да правиш по-често анализи от такъв тип, и искаш да оптимизираш работата си, то силно ти препоръчвам курса Анализи с Ексел.
Надявам се да съм бил полезен с отговора и да съм те насочил на правилното място.
Благодаря ти много!
Панелът Table tools / Design не може да бъде изведен в палена Home, защото панелът за таблиците е от този тип панели, които се появяват допълнително за редакция на избраните обекти. Когато цъкнете върху таблица, която е форматирана като таблица в Excel, автоматично ще ви се отвори панела с опциите за нея в края на основните панели, или иначе казано след панела View. Table tools панела изкача като временен раздел, защото той не е толкова необходим и само, ако сме вътре в таблицата и се нуждаем от редакция по нея е необходим. Това е удобство от по-новите версии на офис пакетите. Вместо да се лутаме в множество панели и да търсим кое къде и за какво ни е необходимо, щом цъкнем върху даден обект ни се появява допълнителен панел с редактори за този обект.
Благодаря Ви за отговора
Както и на предните версии - като форматираш дадена област като таблица и си някъде вътре в таблицата, на проектиране отмяташ квадратчето сумарен ред.
Благодаря за отвора , но не откривам функцията
На английски или на български е софтуера? Ако е на български - написала съм го, просто следвай стъпките - форматиране като таблица, рибън проектиране, команда сумарен ред. Ако е на английски - format as table на зоната, Table, Total row го чекваш и той се появява.