Прилагане на битмап изображения в процеса на текстуриране
Анимация с Maya 3D
С въвеждащият курс по Autodesk Maya 2017, ще можете безпроблемно да започнете вашето пътешествие в този необятен магически свят на 3D визуалните ефекти.
Предишен модул
Модул 5
Създаване на реалистични материали и текстуриране
Урок 1: Основни рендер енджини в Maya
Урок 2: Основни характеристики на материалите в природата, и как те реагират със светлината
Урок 3: Основните материали на Maya
Урок 4: Добавяне на текстури към материалите на Maya
Урок 5: Прилагане на битмап изображения в процеса на текстуриране
Урок 6: Добавяне на няколко материала към един обект
Урок 7: Запознаване с менюто за организиране и създаване на материали - Hypershade
Урок 8: Създаване и модифициране на материали посредством Node editor
Урок 9: Основи на създаването на UV разгъвка на даден обект, за нуждите на текстурирането
Урок 10: Методи за създаване на коректни и функционални UV-та на даден обект
Урок 11: Създаване на материалите специфични за Arnold рендер енджина
Урок 12: Bump, Normal, и Displacement текстури за добавяне на детайл към нашият обект
Урок 13: Прилагане на Arnold материали на обект - Упражнение I-ва част
Урок 14: Прилагане на Arnold материали на обект - Упражнение II-ра част
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Напред