Анимиране на обект – Упражнение част - 2
Анимация с Maya 3D
С въвеждащият курс по Autodesk Maya 2017, ще можете безпроблемно да започнете вашето пътешествие в този необятен магически свят на 3D визуалните ефекти.
Предишен модул
Модул 6
Основи на анимацията в Maya 2017
Урок 1: 12-те основни принципа на анимацията
Урок 2: Основни елементи на интерфейса за анимация в Maya
Урок 3: Създаване на ключови кадри за анимация, или т.нар. keyframes
Урок 4: Запознаване с менюто Graph Editor, и това колко е полезно то за целите на анимацията
Урок 5: Анимиране на нелинеарни деформатори
Урок 6: Създаване на междинни пози чрез Breakdown key
Урок 7: Запознаване с менюто за допълнителна модификация на анимациите - Dope Sheet
Урок 8: Запознаване с нововъведеното меню за създаване композиции на анимации - Time editor
Урок 9: Създаване на помощни 2д анимации, посредством инструмента Grease pencil
Урок 10: Подготовка на обекти, преди тяхното ригване и анимация
Урок 11: Основи на създаването на скелети за анимация
Урок 12: Ригване на гъвкав обект с плавни деформации, посредством инструмента Bind Skin
Урок 13: Коригиране на тежестите на влияние на вертекси, използвайки инструмента Paint skin weights
Урок 14: Forward и Inverse kinematics методи за анимация
Урок 15: Използване на Animation constraints (анимационни ограничения)
Урок 16: Довършване на ригинг процеса на нашето извънземно
Урок 17: Свързване на анимиран обект към пътека за анимация или т.нар. motion path
Урок 18: Анимиране на обект – Упражнение част - 1
Урок 19: Анимиране на обект – Упражнение част - 2
Урок 20: Бърз преглед на анимацията чрез менюто Playblast
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Напред