Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Анимация с Maya 3D
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Запознаване с интерфейса на Maya 2017
													
												
																												2. Манипулация и организиране на обекти
													
												- 1. Селектиране на обекти
 - 2. Използване на Move tool
 - 3. Използване на Scale и Rotate tool
 - 4. Разясняване на Pivot на обект
 - 5. Дупликиране на обекти
 - 6. Разясняване на Channel Box
 - 7. Разясняване на Attribute Editor
 - 8. Замразяване и нулиране на трансформациите на обект
 - 9. Подравняване и използване на Snap функцията
 - 10. Разясняване на Outliner
 - 11. Създаване на йерархия
 - 12. Създаване на групи
 - 13. Скриване и показване на обекти
 - 14. Използване на слоеве
 
																												3. Основни похвати на 3D моделирането - запознаване с полигонално моделиране
													
												- 1. Запознаване с двата основни вида повърхности - Nurbs и Polygons
 - 2. Използване на полигонални примитиви
 - 3. Запознаване с отделните компоненти на полигоналните обекти
 - 4. Разясняване на нормалите на 3D обекти
 - 5. Използване на булеви операции
 - 6. Обединяване и разделяне на обекти с командите Combine/Separate
 - 7. Създаване на допълнителна геометрия чрез командата Extrude
 - 8. Заобляне на ръбове чрез командата Bevel
 - 9. Добавяне на нови ръбове посредством командата Insert edge loops
 - 10. Създаване на мост от геометрия посредством инструмента Bridge
 - 11. Сливане на компоненти чрез командата Merge
 - 12.  Създаване на огледален образ на обект посредством Mirror
 
																												4. Професионални похвати на 3D моделирането и запознаване с интерфейса за скулптуриране в Maya
													
												- 1. Меню с основни инструменти за полигонално моделиране - Modeling toolkit
 - 2. Принципи при Subdivision повърхнините
 - 3. Използване на Crease метода за втърдяване на ръбовете от Subdivision повърхнина
 - 4. Добавяне на детайл и редукция на полигонални обекти чрез командите Smooth, Add divisions и Reduce
 - 5. История на обектите и нейното приложение
 - 6. Скулптуриране в Maya и запознаване с интерфейса за използване на четки
 - 7. Запознаване с основите на NURBS повърхнините
 - 8. Създаване и модифициране на NURB криви
 - 9. Използване на функцията Revolve за създаване на NURBS повърхнина чрез криви
 - 10. Използване на функцията Loft, за създаване на NURBS повърхнина чрез криви
 - 11. Използване на командата Extrude за NURBS повърхности
 - 12. Запълване на равнинно пространство чрез командата Planar
 - 13. Запознаване с Isoparms компонентата на една NURBS повърхност
 - 14. Затваряне на криви и NURBS повърхности
 - 15. Конвертиране на NURBS повърхнини в полигонални
 - 16. Използване на нелинеарни деформатори за създаване на сложни форми
 - 17. Деформация на обекти с операцията Lattice
 - 18. Създаване на референти изображения или Image Planes
 - 19. Моделиране на модел, спрямо референти изображения - Упражнение
 
																												5. Създаване на реалистични материали и текстуриране
													
												- 1. Основни рендер енджини в Maya
 - 2. Основни характеристики на материалите в природата и как те реагират със светлината
 - 3. Основните материали на Maya
 - 4. Добавяне на текстури към материалите на Maya
 - 5. Прилагане на битмап изображения в процеса на текстуриране
 - 6. Добавяне на няколко материала към един обект
 - 7. Запознаване с менюто за организиране и създаване на материали - Hypershade
 - 8. Създаване и модифициране на материали посредством Node editor
 - 9. Основи на създаването на UV разгъвка на даден обект за нуждите на текстурирането
 - 10. Методи за създаване на коректни и функционални UV-та на даден обект
 - 11. Създаване на материалите специфични за Arnold рендер енджина
 - 12. Bump, Normal, и Displacement текстури за добавяне на детайл към нашият обект
 - 13. Прилагане на Arnold материали на обект - Упражнение I-ва част
 - 14. Прилагане на Arnold материали на обект - Упражнение II-ра част
 
																												6. Основи на анимацията в Maya 2017
													
												- 1. 12-те основни принципа на анимацията
 - 2. Основни елементи на интерфейса за анимация в Maya
 - 3. Създаване на ключови кадри за анимация или т.нар. keyframes
 - 4. Запознаване с менюто Graph Editor и това колко е полезно то за целите на анимацията
 - 5. Анимиране на нелинеарни деформатори
 - 6. Създаване на междинни пози чрез Breakdown key
 - 7. Запознаване с менюто за допълнителна модификация на анимациите - Dope Sheet
 - 8. Запознаване с нововъведеното меню за създаване композиции на анимации - Time editor
 - 9. Създаване на помощни 2д анимации посредством инструмента Grease pencil
 - 10. Подготовка на обекти преди тяхното ригване и анимация
 - 11. Основи на създаването на скелети за анимация
 - 12. Ригване на гъвкав обект с плавни деформации посредством инструмента Bind Skin
 - 13. Коригиране на тежестите на влияние на вертекси, използвайки инструмента Paint skin weights
 - 14. Forward и Inverse kinematics методи за анимация
 - 15. Използване на Animation constraints (анимационни ограничения)
 - 16. Довършване на ригинг процеса на нашето извънземно
 - 17. Свързване на анимиран обект към пътека за анимация или т.нар. motion path
 - 18. Анимиране на обект – Упражнение част - 1
 - 19. Анимиране на обект – Упражнение част - 2
 - 20. Бърз преглед на анимацията чрез менюто Playblast
 
																												7. Основи на камерите в Maya 2017<br>
													
												- 1. Запознаване с основите на работата с камери в Maya 2017
 - 2. Основни параметри на камерите в Maya
 - 3. Ефекта дълбочина на рязкост или Depth of Field
 - 4. Параметъра Motion blur – или размазване на кадрите на обекта при движение
 - 5. Създаване на запазени изгледи или Bookmarks на камерите
 - 6. Създаване на камера - упражнение
 
																												8. Основи на осветлението в Maya 2017 и Arnold
													
												- 1. Основни рендер настройки в Maya 2017
 - 2. Запознаване с интерфейса на рендер прозореца на Maya 2017
 - 3. Видове светлини и техните настройки при Maya
 - 4. Настройки на сенките при осветление
 - 5. Методи за разпространение на светлината
 - 6. Запознаване с прозорецът за контролиране на светлините - Light editor
 - 7. Запознаване с основния рендер прозорец на Arnold
 - 8. Настройки на Maya светлините, които са специфични за Arnold
 - 9. Използване на фотометрични или т.н. IES светлини
 - 10. Използване на Skydome светлината на Arnold и на високодинамични изображения за осветяване
 - 11. Използване на Physical sun and sky за физически коректна репрезентация на небе и слънце за осветление
 - 12. Основни рендер настройки на Arnold - част 1 - sampling и премахване на шума в рендерите
 - 13. Основни рендер настройки на Arnold - част 2 - степен на проникване на лъчите или Ray Depth
 - 14. Основни рендер настройки на Arnold част - 3 - създаване на рендер пасове и инструменти за диагностика на рендера
 
Основните материали на Maya
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук