Създаване на референти изображения или Image Planes

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Здравейте след като разгледахме едни от основните инструменти за полигонално и Nerf моделиране този и Следващият е уроци Ще разгледаме реално Как се създава един персонаж използвайки Тези методи първоначално обаче ще създадем тъй Наречен иначе Play или референтни изображения да ни помагате в процеса на моделиране в едно студио повечето плати получава двете изображение ли тъй нареченият на модела който трябва да било то за филмовата индустрия за гейм индустрията и тъй нататък получавайки този Концепт трябва да успеете да го Интер тирета така че той да работи в 3D пространството Защото в повечето случаи Той е двете изображения тоест нарисуван и не всеки път това ни гарантира че самият концерт така както е пет Таман ще работи добре и в 3D пространството Разбира се ако нямаме по даден концерт а трябва ние сами да си измислим какво да моделираме може да търсим рефер изображения в Google от които да черпим вдъхновение в този урок Аз съм подготвил рефер изображения които ще използваме но за целта Първо трябва да създадем тези референтни изображения в Мая според които ще моделираме нашият модел па става много лесно създаването на Както казах тъй наречените им explains като всеки един viewport можем да създадем отделен и член който да ни е в полза за целта сега ще преминем извън перспективният изглед и ще отидем първо в изгледа тромб тоест предния за да създадем референтно изображение за точно този ъгъл трябва да отидем на менюто филм след което да идем на менюто Еми chaplin и тук просто казваме импорт иначе Разбира се можем да импортираме и клипче ако искаме показах да проследяваме анимация задания по полезно когато анимираме ние ще импортираме и към този урок Аз съм приключил три картинки като в този вибор така тоя преден искаш ще използваме изображението фронт нека го маркираме Open както виждате се създаде тъй нареченият имич Play Това е просто един ден на който е прикачена тази картинка този Плейн е закачен към viewport в който се намираме разбира се имаме доста опции за самия имоти плей но най-важните са първо дисплей опцията която не позволява да вижда Play на всички супорти или да можем да виждаме иначе плей на само в избрано от нас viaport Нека го оставим за всички живо порти по-надолу можем да сменим типа от на изображения снимка картина на текстура или както казахме филм след което отдолу можем да сменим самото изображение по-надолу имаме placement меню което не позволява да Еми да поставим имич плей на по удобен за нас начин като повечето случаи се оставя опцията feet на best разбира се можем да променим начина на съвпадам anemi chaplin даде хоризонтален тип вертикален или размер който ни е създаден но май е достатъчно умна да може сама автоматично да го изчисли затова оставям повечето пъти на best след което имаме настройки за поставянето на самия меч Плевен като от не ги пипам а те са автоматични в момента както виждате ковер chehiq covert игрек тези числа отговарят на размера на изображението което сме поставили като името Плевен по-важните неща са че ние можем като всеки един друг елемент да мърдаме ми че Play на да го правим по-голям или по-малък или да го завъртаме ако излезна от този изглед и премина в преспективна искали ще видите химик Плевен се намира в центъра на нашата с това не е полезно когато моделирам спрямо него Затова аз препоръчвам в повечето случаи да преместим спрямо равнината в която гледаме иначе Play на назад нагоре или настрани да не ни пречи в процеса на моделиране Затова нека селектираме този matchplay и да го преместим в отстъпка която се намира а именно стз назад Това няма да промени изгледа му в предна позицията и фаворите графичен изглед и той няма преспектива след като сме заредили референтното изображения в предния изглед Нека сега направим същото и за странични изглед Просто трябва да отида в него след което отвил отиде на Еми chaplin import image и този път избере елен сайт което е нашият страничен изглед сега ако отида в преспективни изглед отново Ами matchplay пак е поставен в центъра за това аз ще го преместя настрани така че да не ни пречи визуално докато моделираме след което Нека да сложим рефрен изображения за горния изглед повечето случаи художниците няма да ни да става такова Нова за целта на този урок имаме Затова нека да отидем пак на view Еми chaplin import image и да заредим ellentube след което пак нека да отидем в перспективни изглед и да преместим този меч Плевен много важно нещо е да отбележа че предварително трябва така да сме си по Вили нашите референтни изображения че всичките ми изгледи да съвпадат било то като размер на самата карти и като размер на самите обекти вътре тъй като иначе после ще се налага тук в Мая на око Да увеличаваме или на Ама някой от изгледите за да съвпаднат заедно какво имам предвид ако селектирам този иначе Play и премина в черно бокса за да елате транслация която сме свършили и нулираме и на този иначе Плевен транслацията ще видите как реално те са в Падат като изображения и сечението на едното съвпада с нивото на сечението на другото края Разбира се Не говоря за тези вътрешни течения но като цяло са в падат ако едното изображения другото Те ще бъдат разположени по този начин И това ще ни е доста трудно за работа и не трябва на ръка а след това да ги мерим и да ги напасваме това се прави в софтуера за двете манипулация от сорта на фотошоп и повечето случаи самите контакти ще бъдат предоставени по този начин но ако не са както видяхте ще трябва сами да си ги оразмерим след като сме създали трите референтни изображения върху които ще работим добра практика е да ги селектираме и трите след което да ги поставим в един лев който създава случайно бокс или Арда Тур става в lever менюто селектирай ти отидем и с ден от този бутон Create muller селектед обджект който ще създаде knopfler и ще постави селектираните от нас обекти вътре след което можем да маркираме този лекар Два пъти и да го преименува майна имидж planes примерно за да ясно какво има вътре didn't Save и сега нашите референтни изображения за поставяне Flair който ние можем да включим и Изключваме когато пожелаем същото полезно нещо е да така че да не можем да ги селектираме в процеса на работа тъй като ново често без да искаме можем да селектира този или този това да ни пречи за тази цел ще поставим лира на тип reference което беше третото квадрат кликвайки го докато не стигна до буквата R от reference така Ние не можем да се спираме референтния но ги виждаме след като сме ги нагласили в следващия урок ще започнем реално да моделираме с познатите ни от предишните уроци инструмент Много е важно да знаем как да настройваме и да създаваме референтни изображения защото винаги в процеса на работа ще трябва да използваме ако подадени ние от арт директор а и от двете артистите които участват в продукция то дори и сами намирайки винаги трябва да използваме референтни изображения да достигнем високо качество на реализъм и правилни пропорции на изграждане от нас модел