Запознаване с менюто за допълнителна модификация на анимациите - Dope Sheet
Анимация с Maya 3D
С въвеждащият курс по Autodesk Maya 2017, ще можете безпроблемно да започнете вашето пътешествие в този необятен магически свят на 3D визуалните ефекти.
Предишен модул
Модул 6
Основи на анимацията в Maya 2017
Урок 1: 12-те основни принципа на анимацията
Урок 2: Основни елементи на интерфейса за анимация в Maya
Урок 3: Създаване на ключови кадри за анимация, или т.нар. keyframes
Урок 4: Запознаване с менюто Graph Editor, и това колко е полезно то за целите на анимацията
Урок 5: Анимиране на нелинеарни деформатори
Урок 6: Създаване на междинни пози чрез Breakdown key
Урок 7: Запознаване с менюто за допълнителна модификация на анимациите - Dope Sheet
Урок 8: Запознаване с нововъведеното меню за създаване композиции на анимации - Time editor
Урок 9: Създаване на помощни 2д анимации, посредством инструмента Grease pencil
Урок 10: Подготовка на обекти, преди тяхното ригване и анимация
Урок 11: Основи на създаването на скелети за анимация
Урок 12: Ригване на гъвкав обект с плавни деформации, посредством инструмента Bind Skin
Урок 13: Коригиране на тежестите на влияние на вертекси, използвайки инструмента Paint skin weights
Урок 14: Forward и Inverse kinematics методи за анимация
Урок 15: Използване на Animation constraints (анимационни ограничения)
Урок 16: Довършване на ригинг процеса на нашето извънземно
Урок 17: Свързване на анимиран обект към пътека за анимация или т.нар. motion path
Урок 18: Анимиране на обект – Упражнение част - 1
Урок 19: Анимиране на обект – Упражнение част - 2
Урок 20: Бърз преглед на анимацията чрез менюто Playblast
Преговор на модула
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Тест за преминаване към следващия урок
3444
За какво най-често използваме Dope Sheet?
За бърза редакция на времевия разчет на нашата анимация
10715
За редактиране на тангентите на кривите на анимация
10716
За създаване на ключови пози
10717
За създаване на криви за анимация
10718
Напред