Методи за разпространение на светлината
Анимация с Maya 3D
В курса "Анимация с Maya 3D" ще се забавлявате, докато учите как да създавате впечатляващи анимации и визуализации. От основите на програмата до сложните техники за анимация, ще разгърнете вашата креативност и умения в тримерната графика.
Предишен модул
Модул 8
Основи на осветлението в Maya 2017 и Arnold
Урок 1: Основни рендер настройки в Maya 2017
Урок 2: Запознаване с интерфейса на рендер прозореца на Maya 2017
Урок 3: Видове светлини и техните настройки при Maya
Урок 4: Настройки на сенките при осветление
Урок 5: Методи за разпространение на светлината
Урок 6: Запознаване с прозорецът за контролиране на светлините - Light editor
Урок 7: Запознаване с основния рендер прозорец на Arnold
Урок 8: Настройки на Maya светлините, които са специфични за Arnold
Урок 9: Използване на фотометрични или т.н. IES светлини
Урок 10: Използване на Skydome светлината на Arnold и на високодинамични изображения за осветяване
Урок 11: Използване на Physical sun and sky за физически коректна репрезентация на небе и слънце за осветление
Урок 12: Основни рендер настройки на Arnold - част 1 - sampling и премахване на шума в рендерите
Урок 13: Основни рендер настройки на Arnold - част 2 - степен на проникване на лъчите или Ray Depth
Урок 14: Основни рендер настройки на Arnold част - 3 - създаване на рендер пасове и инструменти за диагностика на рендера
Преговор на модула
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Започнете теста отначало
¿
Напред
Тест за преминаване към следващия урок
3465
Кой е физически коректният метод на разпространение на светлината?
Quadratic decay
10799
Cubic decay
10800
Linear decay
10801
None decay
10802
Напред