Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Графичен дизайн с CorelDraw
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Въведение в CorelDRAW
													
												- 1. Какво представлява векторната графика и с какво се различава от растерната
 - 2. Начален екран Welcome Screen
 - 3. Панел Options за задаване на настройки
 - 4. Създаване на нови документи за печат и за web
 - 5. Отваряне на документ и общ преглед на Работната среда (Workspace)
 - 6. Навигация в работната среда - придвижване между документи, страници и в работното поле
 - 7. Режими на изобразяване и изгледи при преглед
 - 8. Работна среда: Кутия с инструменти (Toolbox)
 - 9. Работна среда: Докери и палитри
 - 10. Цветови модели CMYK и RGB - същност и приложение
 - 11. Персонализирана работна среда - настройване, запазване и превключване между работните пространства
 - 12. Импортиране (вмъкване) на външен файл
 - 13. Запазване, файлови формати и затваряне на документи
 - 14. Шаблонни документи (Templates) – използване на готови шаблони и запазване на собствени
 - 15. Експортиране на файл/ растерно изображение
 - 16. Проект: Tапет за екран
 
																												2. Основни действия и помощни елементи при работа с обектите в документа
													
												- 1. Селектиране на обекти
 - 2. Придвижване на обекти
 - 3. Трансформации на обекти (Transformations)
 - 4. Копиране, поставяне, клониране и изтриване
 - 5. Подравняване и разпределяне (Align and Distribute)
 - 6. Помощна мрежа (Grid)
 - 7. Мерни скали/линии (Rulers) и водещи линии за подравняване (Guidelines)
 - 8. Водачи при подравняване (Alignment guides и Dynamic Guides)
 - 9. Структура на документа и слоеве (Layers)
 - 10. Ред на натрупване на обектите (Order) 
 - 11. Операции с форми (Shaping): комбиниране, обединяване и пресичане на фигури
 - 12. Групиране (Group)
 - 13. Заключване позицията на обект (Lock)
 - 14. Проект: Часовник
 
																												3. Инструменти за рисуване, чертане и оформяне на векторни обекти и криви
													
												- 1. Разлика между обекти (objects) и криви (curves)
 - 2. Видове криви, сегменти и възли. Моделиране и редактиране
 - 3. Трикове при оформяне на криви с инструмента Shape
 - 4. Редактиране на фигури с останалите инструменти от групата Shape edit
 - 5. Инструменти за изрязване и изтриване
 - 6. Рисуване с инструментите от група Curve
 - 7. Трикове при векторизиране с Bezier и Pen
 - 8. Рисуване с инструмент Artistic Media (художествени средства)
 - 9.  Изчертаване на фигури с инструментите Rectangle (правоъгълник) и Ellipse (елипса)
 - 10. Създаване на други фигури с инструментите от група Object
 - 11. Поставяне на размерни и свързващи линии
 - 12. Проект: Рамка за снимка
 
																												4. Работа със запълвания, очертания и цветове
													
												- 1. Запълване и очертания - задаване, премахване и настройки по подразбиране
 - 2. Видове запълвания. Инструменти Interactive fill и Mesh fill
 - 3. Персонализирани шарки (част 1) - векторни шарки
 - 4. Персонализирани шарки (част 2) - растерни и двуцветни шарки
 - 5. Видове очертания. Инструменти от група Outline
 - 6. Създаване на персонализирани очертания
 - 7. Проект: Kартичка (част 1) - Цветови стилове и цветови хармонии
 - 8. Проект: Kартичка (част 2) - Копиране на запълвания и очертания. Обектни стилове и стилови групи
 
																												5. Работа с текст 
													
												- 1. Видове текст
 - 2. Вмъкване на външен текст. Селектиране и редактиране
 - 3. Разделяне, обединяване и свързване на текстови полета
 - 4. Форматиране на текст (част 1) - основни инструменти, трикове
 - 5. Форматиране на текст (част 2) - докер Text Properties
 - 6. Вмъкване на специални знаци
 - 7. Прилагане на текст към пътечка. Проект: Лого
 - 8. Нестандартни форми на текстовото поле
 - 9. Трикове за преобразуване на хоризонтален текст във вертикален
 - 10. Текстови стилове. Проект: Меню
 
																												6. Специални ефекти
													
												- 1. Деформиращи ефекти - Add Perspective (перспектива), Envelope (обвивка) и Distort (изкривяване)
 - 2. Придаване на обемност - Drop Shadow (сянка), Extrude (изтегляне) и Bevel (скосяване)
 - 3. Разглеждане на ефект PowerClip (вмъкване на обект в друг обект)
 - 4. Ефект Blend (преливане на един обект към друг). Проект: Сертификат
 - 5. Ефект Contour (създаване на концентрични копия)
 - 6. Прозрачност и оптически ефекти с Transparency и Lens (лупа)
 - 7. Копиране, клониране и изчистване на ефекти
 - 8. Проект: 3D илюстрация
 
																												7. Използване на растерни изображения
													
												
																												8. Баркодове, макроси и автоматично попълване на съдържание
													
												- 1. Генериране на баркодове с Barcode Wizard
 - 2. Запознаване с макросите и задаване на настройки
 - 3. Готови макроси (част1) - генериране на цветови мостри и номериране на страници
 - 4. Готови макроси (част2) - създаване на календари и конвертиране на файлове
 - 5. Записване на собствени макроси
 - 6. Проект: Талони (част 1) - попълване на съдържание с Print Merge в документа
 - 7. Проект: Талони (част 2) - попълване на съдържание с Print Merge от външен файл
 
																												9. Бонус модул: Създаване на рекламни материали за печат и web
													
												Режими на изобразяване и изгледи при преглед
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук