- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Unwrapping - под
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за UV разгъване на пода
В този урок научаваме как да отделим пода от стената и да създадем UV разгъвка за него. Използваме Smart UV Project за автоматично разгъване и прилагаме текстура, като обръщаме внимание на контраста между елементите в сцената за по-добър визуален резултат.
Стъпка по стъпка процес за разгъване и текстуриране на пода
Отделяне на пода от стената:
- В Object Mode селектирайте обекта, съдържащ пода и стената
 - Преминете в Edit Mode с клавиш 
Tab - Натиснете 
3за селектиране на полигони - Селектирайте полигоните на пода с 
Shift + клик - Натиснете 
Pи изберете "Separate by Selection" 
Създаване на UV разгъвка:
- Върнете се в Object Mode с 
Tab - Селектирайте новоотделения под
 - Преминете отново в Edit Mode с 
Tab - Натиснете 
Aза селектиране на всички полигони - Отворете UV менюто и изберете "Smart UV Project"
 - Потвърдете с "OK"
 
- Върнете се в Object Mode с 
 Добавяне на материал:
- Създайте нов материал и го именувайте "Floor"
 - Маркирайте BSDF shader
 - Импортирайте текстурните карти с 
Ctrl + Shift + D - Отворете материалната папка и селектирайте всички изображения
 - Поставете ги в материалния редактор
 
Корекция на контраста:
- В Object Mode селектирайте килима
 - Променете цвета му за по-добър контраст
 - Опция: копирайте Hex кода на цвета от основата на стола с 
Ctrl + C - Поставете Hex кода в Base Color на килима
 - При нужда затъмнете цвета за по-добър баланс в сцената
 
Използвани команди и функции
Tab - Превключване между Object Mode и Edit Mode
3 - Активиране на режим за селектиране на полигони в Edit Mode
P - Отваряне на меню за разделяне на обекти (Separate)
A - Селектиране на всички елементи в Edit Mode
Ctrl + Shift + D - Отваряне на диалог за импортиране на файлове
Ctrl + C - Копиране на Hex код на цвят
"Smart UV Project" - Автоматично създаване на UV разгъвка на обект