- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Рендериране с Eevee
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни принципи на рендериране с Eevee в Blender
В Blender, Eevee е мощен рендер енджин, който позволява бързо визуализиране на 3D сцени с реалистични материали и осветление. Качеството на финалните рендери зависи основно от настройките на семплинга - колкото по-висока е стойността, толкова по-изчистено ще бъде изображението, но и ще отнема повече време за рендериране. Активирането на допълнителни опции като Ambient Occlusion и Screen Space Reflection значително подобрява визуалното качество, добавяйки дълбочина и реалистични отражения.
Стъпка по стъпка процес на рендериране
- Активирайте настройките на рендера чрез иконата с камера в дясното меню
 - Проверете дали Eevee е избран като рендер енджин
 Настройте семплинга според нуждите:
- За Viewport - по-ниски стойности за по-бърза работа
 - За финален рендер - по-високи стойности за по-добро качество
 
Активирайте допълнителни настройки за по-добър резултат:
- Ambient Occlusion - за по-реалистични сенки
 - Screen Space Reflection - за отражения
 
Позиционирайте камерата по един от следните начини:
- Изберете камерата и използвайте 
Gза преместване иRза ротация - Или използвайте Camera View (активирайте от меню N > View > Camera View)
 - Натиснете 
0на numpad за преглед през камерата 
- Изберете камерата и използвайте 
 Настройте резолюцията на рендера според нуждите ви
Натиснете
F12за стартиране на рендераЗапазете готовото изображение чрез Image > Save As, избирайки формат (PNG, JPEG и др.)
Полезни команди и функции
F12- стартира рендериране на сценатаG- премества избрания обект (включително камерата)R- ротира избрания обект0(на numpad) - превключва към изглед през камератаN- отваря/затваря страничното меню с настройкиShift + среден бутон- при активиран Camera View позволява позициониране на камерата