- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Финални корекции на обектите
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови корекции за реалистични текстури
В този урок научаваме как да направим финални корекции на текстурите, за да постигнем по-реалистичен вид на обектите. Основният фокус е върху коригиране на мащаба на текстурите чрез параметъра Mapping, което значително подобрява визуалното възприятие на моделите. Правилното оразмеряване на текстурите е критично за постигане на реализъм в 3D сцената.
Стъпка по стъпка процес за корекция на текстурите
Коригиране на пода:
- Маркирайте пода в Object Mode
 - Намерете параметъра Mapping
 - Използвайте Shift + клик за маркиране на трите оси (X, Y, Z)
 - Въведете стойност 5 за мащабиране на текстурата
 
Корекция на бюрото:
- Маркирайте основата на бюрото
 - Отново използвайте Shift + клик върху трите оси в Mapping
 - Въведете стойност 3 за по-реалистичен мащаб на текстурата
 
Корекция на крачетата:
- Маркирайте крачетата на бюрото
 - В Mapping, маркирайте трите оси за Scale
 - Въведете стойност 2 за по-добър вид
 
Допълнителни корекции:
- За подложката за мишка: коригирайте Base Color на BSDF shader към по-неутрален цвят
 - За рафтовете: леко затъмнете чрез Diffuse BSDF shader
 
Полезни команди и параметри
Mapping - Контролира как текстурата се прилага върху обекта, включително мащаб, ротация и позиция
Shift + клик - Техника за едновременно маркиране на множество оси или параметри
Base Color - Параметър в BSDF shader, който контролира основния цвят на материала
Diffuse BSDF - Шейдър, който контролира как светлината се разпръсква от повърхността, позволява корекция на цвета и интензитета