Моделиране на подложка за компютъра
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти при моделиране на подложка за монитор
В този урок научаваме как да създадем реалистична подложка за монитор, която да допълни компютърната сцена. Основният фокус е върху създаването на функционална стойка, която да придаде завършен и реалистичен вид на монитора, вместо той да "виси" във въздуха.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Преместете 3D курсора в централната част на монитора (натиснете
7за изглед отгоре)В Object Mode добавете нов plane с
Shift + AНамалете размера на равнината с клавиш
Sи я позиционирайте върху бюрото сGиZЗа по-добра видимост, превключете към изглед отпред с
1на Numpad-а и прецизирайте позициятаПреминете в Edit Mode с клавиш
TabМаркирайте един ръб с клавиш
2и екструдвайте по Z-оста сEиZИзползвайте
EиXза екструдване по X-оста, за да оформите стойкатаРаздвижете дизайна като маркирате предния ръб и го разтеглите с
SиYДобавете Solidify модификатор с негативна стойност за Thickness (около -0.1)
Активирайте опцията Even Thickness за равномерен обем
Заоблете предните ъгли като маркирате двете точки (
1за точки, после Shift+клик), използвайтеCtrl + Bи активирайте Vertex Mode сVДобавете няколко сегмента с колелцето на мишката за по-плавно заобляне
Използвани команди и функции
Shift + A - Добавяне на нов обект в сцената
S - Мащабиране на обект или компоненти
G - Преместване на обект или компоненти
Tab - Превключване между Object Mode и Edit Mode
E - Екструдване на избрани компоненти
Ctrl + B - Създаване на заобляне (Bevel)
V - Активиране на Vertex Mode при заобляне