- 1. Представяне
- 2. Сваляне и инсталация
- 3. Опознаване на интерфейса
- 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
- 5. Object и Edit mode
- 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
- 7. Добавяне на обекти
- 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
- 9. Snapping objects
- 10. 3D cursor и object origin
- 11. Linked objects
- 12. Материали
- 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
- 14. Прилагане на Point light
- 15. Опознаване на Sunlight
- 16. Добавяне на Spot light
- 17. Поставяне на Area light
- 18. Осветяване на сцената
- 19. Рендериране с Eevee
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
- 2. Модифициране на обект с Extrude
- 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
- 4. Прилагане на Inset
- 5. Loop Cut и Edge Slide
- 6. Modifiers - Array
- 7. Modifiers - Bevel
- 8. Modifiers - Boolean
- 9. Modifiers - Solidify
- 10. Modifiers - Subdivision Surface
- 11. Modifiers - Mirror
- 1. Изграждане на стена и под
- 2. Изграждане на прозорци - 1 част
- 3. Изграждане на прозорци - 2 част
- 4. Моделиране на диван - основа
- 5. Моделиране на диван - възглавнички
- 6. Моделиране на диван - подлакътници
- 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
- 8. Моделиране на бюро - основа
- 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
- 10. Моделиране на бюро - дръжки
- 11. Моделиране на бюро - крака
- 1. Моделиране на компютър
- 2. Моделиране на подложка за компютъра
- 3. Импортиране на модел - клавиатура
- 4. Моделиране на мишка
- 5. Моделиране на стол - основа
- 6. Моделиране на стол - крака
- 7. Създаване на килим с Particles
- 8. Моделиране на саксия
- 9. Създаване на растение
- 10. Добавяне на рафтове
- 11. Създаване на колекция от книги
- 12. Импортиране на картина като plane
- 13. Моделиране на възглавничка за стол
- 14. Създаване на подложка за мишка
- 15. Общи корекции на моделите
- 16. Подобряване на композицията
Моделиране на подложка за компютъра
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти при моделиране на подложка за монитор
В този урок научаваме как да създадем реалистична подложка за монитор, която да допълни компютърната сцена. Основният фокус е върху създаването на функционална стойка, която да придаде завършен и реалистичен вид на монитора, вместо той да "виси" във въздуха.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Преместете 3D курсора в централната част на монитора (натиснете
7
за изглед отгоре)В Object Mode добавете нов plane с
Shift + A
Намалете размера на равнината с клавиш
S
и я позиционирайте върху бюрото сG
иZ
За по-добра видимост, превключете към изглед отпред с
1
на Numpad-а и прецизирайте позициятаПреминете в Edit Mode с клавиш
Tab
Маркирайте един ръб с клавиш
2
и екструдвайте по Z-оста сE
иZ
Използвайте
E
иX
за екструдване по X-оста, за да оформите стойкатаРаздвижете дизайна като маркирате предния ръб и го разтеглите с
S
иY
Добавете Solidify модификатор с негативна стойност за Thickness (около -0.1)
Активирайте опцията Even Thickness за равномерен обем
Заоблете предните ъгли като маркирате двете точки (
1
за точки, после Shift+клик), използвайтеCtrl + B
и активирайте Vertex Mode сV
Добавете няколко сегмента с колелцето на мишката за по-плавно заобляне
Използвани команди и функции
Shift + A
- Добавяне на нов обект в сцената
S
- Мащабиране на обект или компоненти
G
- Преместване на обект или компоненти
Tab
- Превключване между Object Mode и Edit Mode
E
- Екструдване на избрани компоненти
Ctrl + B
- Създаване на заобляне (Bevel)
V
- Активиране на Vertex Mode при заобляне