Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Материал - компютър, мишка и клавиатура
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти при създаване на материали за компютърна конфигурация
В този урок се демонстрира как да създадем и приложим различни материали за компютърна конфигурация в Blender. Най-важното е да разграничим отделните компоненти чрез различни материали, като обърнем специално внимание на екрана, който изисква отделен материал с по-ниска стойност на Roughness за постигане на отразителен ефект.
Стъпка по стъпка: Създаване на материали за компютърна конфигурация
За корпуса на компютъра:
- Създайте нов материал и го именувайте "Компютър Base"
 - Задайте тъмно сиво като Base Color
 
За екрана на компютъра:
- Преминете в Edit Mode с клавиш 
Tab - Временно скрийте Subdivision модификатора
 - Натиснете 
3за селектор на полигони - Селектирайте всички полигони на екрана
 - Създайте нов материал от Slot и го именувайте "Computer Screen"
 - Натиснете бутона Assign, за да приложите материала върху селекцията
 - Задайте тъмен цвят за Base Color
 - Намалете Roughness до 0 за отразителен ефект
 - Активирайте отново Subdivision модификатора
 
- Преминете в Edit Mode с клавиш 
 За стойката на компютъра:
- Създайте нов материал и го именувайте "Stand"
 - Задайте тъмно синьо като Base Color
 - Намалете Roughness за по-отразителна повърхност
 
За клавиатурата:
- За стойката на клавиатурата използвайте съществуващия материал "Stand"
 - За основата на клавиатурата създайте нов материал "Board Base"
 - Задайте тъмно сив цвят, за да изпъкват бутоните
 
За подложката на мишката:
- Създайте нов материал с топъл цвят (оранжевеещ)
 
За мишката:
- Приложете Shade Smooth (десен бутон → Shade Smooth)
 - Оставете белия цвят по подразбиране
 
Използвани команди и функции
Tab- превключване между Object Mode и Edit Mode3- активиране на селектор за полигони в Edit ModeAssign- бутон за прилагане на материал върху селектирани полигониBase Color- настройка за основния цвят на материалаRoughness- настройка за грапавостта на повърхността (0 = напълно отразителна)Shade Smooth- функция за изглаждане на повърхността на обект