Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Корекции и рендериране на проекта
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на финалното рендериране
В този урок научаваме колко важно е да направим последни корекции преди финалното рендериране на сцената. Основен фокус е създаването на добър контраст между елементите - например между пода и бюрото, чрез използване на RGB Curves за затъмняване на текстурата на пода. Също така, урокът показва как да настроим правилно резолюцията на изображението и да изберем подходящ файлов формат за експортиране.
Стъпки за корекция и рендериране на проекта
Преди рендериране, анализирайте сцената за нужда от корекции - в случая липсва контраст между пода и бюрото
Коригиране на текстурата на пода:
- Маркирайте пода в Object Mode
- В материалния редактор добавете RGB Curves (
Shift + A→ Color → RGB Curves) - Свържете RGB Curves към Base Color
- Поставете точка върху кривата и я издърпайте надолу за затъмняване на текстурата
Настройване на резолюцията и формата:
- Натиснете
0на Numpad за преглед през камерата - Проверете и коригирайте резолюцията (X: 1920, Y: 1080 или друга според нуждите)
- Изберете файлов формат (PNG, JPEG и др.)
- Натиснете
Рендериране и запазване:
- Натиснете
F12за рендериране - След приключване, изберете Image → Save As
- Задайте име и локация за запазване на изображението
- Натиснете
Полезни команди и функции
F12- Стартира рендериране на сцената0(на Numpad) - Превключва изгледа през камератаShift + A- Отваря меню за добавяне на нови елементиRGB Curves- Инструмент за корекция на цветовете и контраста на текстуритеImage → Save As- Запазва рендерираното изображение