Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на Blender
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Първи стъпки в Blender
													
												- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
																												2. Инструменти за моделиране
													
												- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
																												3. Моделиране на основни обекти
													
												- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
																												4. Моделиране на допълнителни обекти
													
												- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
																												5. Материален редактор
													
												
																												6. Основни материали
													
												
																												7. UV Unwrapping 
													
												
																												8. Рендериране на сцената
													
												Корекции и рендериране на проекта
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на финалното рендериране
В този урок научаваме колко важно е да направим последни корекции преди финалното рендериране на сцената. Основен фокус е създаването на добър контраст между елементите - например между пода и бюрото, чрез използване на RGB Curves за затъмняване на текстурата на пода. Също така, урокът показва как да настроим правилно резолюцията на изображението и да изберем подходящ файлов формат за експортиране.
Стъпки за корекция и рендериране на проекта
Преди рендериране, анализирайте сцената за нужда от корекции - в случая липсва контраст между пода и бюрото
Коригиране на текстурата на пода:
- Маркирайте пода в Object Mode
 - В материалния редактор добавете RGB Curves (
Shift + A→ Color → RGB Curves) - Свържете RGB Curves към Base Color
 - Поставете точка върху кривата и я издърпайте надолу за затъмняване на текстурата
 
Настройване на резолюцията и формата:
- Натиснете 
0на Numpad за преглед през камерата - Проверете и коригирайте резолюцията (X: 1920, Y: 1080 или друга според нуждите)
 - Изберете файлов формат (PNG, JPEG и др.)
 
- Натиснете 
 Рендериране и запазване:
- Натиснете 
F12за рендериране - След приключване, изберете Image → Save As
 - Задайте име и локация за запазване на изображението
 
- Натиснете 
 
Полезни команди и функции
F12- Стартира рендериране на сцената0(на Numpad) - Превключва изгледа през камератаShift + A- Отваря меню за добавяне на нови елементиRGB Curves- Инструмент за корекция на цветовете и контраста на текстуритеImage → Save As- Запазва рендерираното изображение
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук