Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Настройки на Cycles
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови настройки на Cycles за качествено рендериране
В този урок научаваме как да настроим Cycles рендер енджина за оптимални резултати. Преминаването от Eevee към Cycles драстично подобрява качеството на осветлението, сенките и отраженията в сцената. Важно е да деактивираме boolean обектите, които блокират светлината от прозорците, и да настроим подходяща сила на Emission Shader за балансирано осветление.
Стъпка по стъпка настройка на Cycles рендер
- Натиснете 
F12за първоначален рендер и забележете проблемите с осветлението - В Outliner намерете и деактивирайте boolean обекта "Window Base", който блокира светлината
 - Преминете от Material Preview към Rendered изглед с клавиша 
Z - Променете рендер енджина от Eevee на Cycles чрез иконката за Render
 - Селектирайте прозорците и увеличете силата на Emission Shader до 28-35 за по-добро осветление
 - Настройте Cycles за оптимална производителност:
- Променете Device на GPU Compute (ако видеокартата ви е по-мощна от процесора)
 - Намалете Max Samples от 4096 на 64 за по-бързо рендериране
 - Активирайте опцията Denoise за премахване на шума в изображението
 
 - Добавете равнина (
Shift + A→ Mesh → Plane) и увеличете размера ѝ - Създайте материал за равнината (например в лилав цвят)
 - Проверете финалния резултат с 
F12 
Полезни команди и настройки
F12- Стартира рендериране на сценатаZ- Отваря меню за превключване между различни режими на визуализацияShift + A- Отваря меню за добавяне на нови обектиCycles- Физически базиран рендер енджин с по-реалистични резултатиEmission Shader- Контролира силата на излъчваната светлина от обектDenoise- Опция за премахване на шума при рендериранеMax Samples- Определя максималния брой семпли при рендериране (по-високи стойности = по-качествен рендер, но по-бавен)GPU Compute- Използва графичната карта за рендериране вместо процесора