Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Моделиране на бюро - крака
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови стъпки при моделиране на крака за бюро в Blender
В този урок научаваме как да завършим бюрото чрез добавяне на крака. Основният подход включва създаване на един крак, който след това се дублира с Mirror модификатор, и накрая групиране на всички елементи чрез Parenting, за да се движат като един обект.
Стъпка по стъпка процес на моделиране на крака
- Превключете в Object Mode с клавиш
Tab - Натиснете
7за изглед отгоре - Добавете куб с
Shift + A→ Mesh → Cube - Намалете размера на куба с
Sи го позиционирайте в ъгъла на бюрото сG - Разтеглете куба по Z оста с
S,Z - Преместете крака нагоре с
G,Z, така че да се допира до основата на бюрото - За по-добра видимост:
- Натиснете
1за страничен изглед - Превключете в Wireframe режим с
Z
- Натиснете
- Коригирайте височината на крака с
S,Z - Върнете се в Solid Mode с
Z - Превключете в изолиран режим с
/(наклонена черта на Numpad) - Влезте в Edit Mode с
Tab - Натиснете
3за избор на долния полигон и го свийте сSза по-интересна форма - Излезте от изолирания режим с
/ - Добавете Mirror модификатор и изберете основата на бюрото като референтен обект
- Активирайте огледално копиране по оси X и Y
Полезни команди и функции
Tab- Превключване между Object Mode и Edit ModeShift + A- Меню за добавяне на обектиS- Скалиране на обект (може да се комбинира с ос, напр.S,Z)G- Преместване на обект (може да се комбинира с ос)Z- Превключване между режими на визуализация (Solid, Wireframe и др.)/- Изолиран режим за работа с един обектCtrl + P- Създаване на Parent-Child връзка между обекти- Mirror модификатор - Създава огледални копия на обект спрямо референтна точка
Групиране на елементите в един обект
- Превключете в Object Mode с
Tab - Селектирайте всички елементи с
Shift + клик, като последно изберете основата на бюрото - Натиснете
Ctrl + Pи изберете "Object Keep Transform" - Сега всички елементи ще се движат и трансформират като един обект