- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Modifiers - Mirror
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Mirror модификатора в Blender
Mirror модификаторът в Blender е мощен инструмент, който създава огледални копия на обекти спрямо избрани оси. Най-важното, което трябва да запомните, е че модификаторът се съобразява с позицията на Origin точката (точката на произход) на обекта или на друг избран обект. Това позволява ефективно създаване на симетрични елементи без нуждата от ръчно копиране и позициониране.
Стъпка по стъпка: Създаване на крачета за диван с Mirror модификатор
- Създайте куб в Object Mode с 
Shift + A→ Mesh → Cube - Позиционирайте куба в един от ъглите на дивана:
- Натиснете 
7на Numpad за изглед отгоре - Натиснете 
5за изключване на перспективата - Използвайте 
Gза преместване на куба в ъгъла 
 - Натиснете 
 - Оформете крачето:
- Намалете мащаба с 
S - Разтеглете по оста Z с 
S,Z - Финално позициониране с 
G,Z 
 - Намалете мащаба с 
 - Добавете Mirror модификатор:
- Изберете Add Modifier → Generate → Mirror
 
 - Настройте модификатора да използва Origin точката на дивана:
- Кликнете на иконата с пипетка (iDropper)
 - Изберете дивана като обект за референция
 
 - Активирайте огледално копиране по осите X и Y за създаване на четири крачета
 
Полезни команди и функции
Shift + A - Отваря менюто за добавяне на нови обекти
G - Активира инструмента за преместване (Grab)
S - Активира инструмента за мащабиране (Scale)
7 - Превключва към изглед отгоре (Top View)
5 - Превключва между перспективен и ортографски изглед
Add Modifier → Mirror - Добавя Mirror модификатор, който създава огледални копия на обекта
Object Origin - Точката на произход на обекта, която служи като референция за Mirror модификатора